Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha når du først har tenkt tanken på å tisse , så må du vel bare gjøre det?Ligger i senga... Lurer på om jeg skal legge fra meg telefonen og prøve å sove, eller om jeg faktisk må tisse nok en gang før jeg sovner....
Jepp. Helt riktig!Haha når du først har tenkt tanken på å tisse , så må du vel bare gjøre det?
Desemberspire , termin 17.12.14 etter 6 års prøving!
Ja, helt håpløstKjenner meg igjen. Går på do, legger meg, blir liggende med telefon eller en bok, på do igjen.
Takk for påminnelsen. Har en del jeg burde lagt bort, da klesskapet ser ut som en haug med klær.Akkurat nå ser eg og jenta på istid 2. Liten pause.. Akkurat rydda i kledskapet..lagt vekk de klæra som ikke passer de neste 6 mnd tar på hehe
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Uff ja her og var en haug med masse rot..men nå e det rydding. .enn så lenge heheTakk for påminnelsen. Har en del jeg burde lagt bort, da klesskapet ser ut som en haug med klær.
Så godt det har ordet seg (Mener jeg leste om at dere hadde vært på utkikk en stund?)Venter på at samboeren skal bli ferdig på jobb. Gleder meg til å fortelle han at vi har fått oss ny leilighet
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Så godt det har ordet seg (Mener jeg leste om at dere hadde vært på utkikk en stund?)