Hva gjør du akkurat NÅ?

Satt egentlig på FB og avtalte et kaffebesøk, men nå er jeg her.. :)

Akkurat gjort ferdig dagens husarbeid, så nå slapper jeg av foran tv'en med god samvittighet :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Ligger i senga... Lurer på om jeg skal legge fra meg telefonen og prøve å sove, eller om jeg faktisk må tisse nok en gang før jeg sovner....

Dette skjer med meg også. Før jeg går til sengs - så først er på do , så kommer jeg opp, legger - om MÅ igjen på do. Slik går hele natta :)
Akkurat nå går jeg for å legge meg :)

Kjenner meg igjen. :P Går på do, legger meg, blir liggende med telefon eller en bok, på do igjen. :P

Akkurat nå ser eg og jenta på istid 2. Liten pause.. Akkurat rydda i kledskapet..lagt vekk de klæra som ikke passer de neste 6 mnd :-P tar på :-P hehe

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Leker sliten mamma. Sitter i sofaen og ser film med 2-åringen. Sinbad. Fordi det er båt der. Og da kan det hende han sitter gjennom hele filmen uten å bli lei. Energien har bare forsvunnet helt de siste ukene.

Akkurat nå ser eg og jenta på istid 2. Liten pause.. Akkurat rydda i kledskapet..lagt vekk de klæra som ikke passer de neste 6 mnd :p tar på :p hehe

Takk for påminnelsen. :p Har en del jeg burde lagt bort, da klesskapet ser ut som en haug med klær. :p

Og akuratt nå gleder jeg meg over overskyet vær. :D

Takk for påminnelsen. :P Har en del jeg burde lagt bort, da klesskapet ser ut som en haug med klær. :P
Uff ja her og var en haug med masse rot..men nå e det rydding. .enn så lenge :-P hehe

Prøver å lære valpen at sofaen er forbudt område ! Vanskelig , sukk.. :(

Desemberspire , termin 17.12.14 etter 6 års prøving!

Venter på at samboeren skal bli ferdig på jobb. Gleder meg til å fortelle han at vi har fått oss ny leilighet :D

Prøver å sove, har det ikke helt greit. Snakker litt til knøttet..

<3 29.12.14 <3

Prøver å sove, men bekkenet verker sann :/ Helt umulig og finne en god stilling.

Mange rare lyder både i leiligheten og utenfor soveromsvinduet, kan bli en spennende natt dette... Grøss...

<3 29.12.14 <3

Så godt det har ordet seg :D (Mener jeg leste om at dere hadde vært på utkikk en stund?)

Har vært på utkikk en stund ja, så er ubeskrivelig godt at det endelig dukket opp noe :)

Back
Topp