Hva gjør dere når dere voksne har bursdag?

Enten bare god middag og kake med vår familie på fire, eller selskap med storfamilien, det varierer utifra lyst og hva som passer.
 
Mannen har bursdag idag, så vi har kost oss med hjemmelaget lasagne og is. Om morgenen er det kaffe og gave på senga, mens ungene synger bursdagssangen. Vanligvis inviterer vi nærmeste familie på middag og kake, men siden vi pusser opp får det bli når stua er ferdig :)
 
Har tidligere bare gjort det litt spessielt sammen med kjæresten. Feks ut å spise, kino eller noe. Nå som vi har fått baby blir det sikkert oss som familie som «feirer». Inviterer ikke til selskap for oss voksne
 
Det blir forbigått i stillhet, kanskje jeg får noen gratulasjoner fra familie :p
 
Mine foreldre kommer gjerne på besøk, de har som regel med kake. Ellers får jeg gave av barna
 
Er ikke så glad i å feire meg selv, så det blir med en god middag med mannen kanskje:)
For meg holder det å feire ungene
 
Bursdagene våre er stortsett de eneste dagene i året vi skaffer barnevakt så mannen og jeg kan finne på noe sammen, gjerne hotellovernatting og kino :)

Min feires og samtidig som to av barna sine ilag med familien, da vi alle tre har bursdag om sommren:)
Mannen liker ikke familiebesøk, men i år ble han 30 så jeg laget i stand en overraskelses feiring til han :)

Vi pleier og gå ut og spise med barna for å feire bursdagene våre dersom ikke besøk og slikt blir på samme dag.

Bursdag i huset vårt betyr og sjokoladepålegg på skiven uansett hvilken dag det er :p

Stas med bursdag, uansett hvem som har dagen:)
 
Har en liten feiring. Har sluttet å invitere folk, de kommer innom i løpet av dagen med gaver uansett. Har noe godt å servere. :)
 
Jeg elsker å bake, så vi inviterer til kaffe og kake til alle sin bursdag. Heldigvis er vi spredt litt utover året slik at ingen bursdager blir slått sammen = mange kakedager :D
Inviterer familien som bor i nærheten; mamma/stefar, lillesøster, mormor, svigerfar+samboer kommer til alle, broren til mannen og kona hans kommer i mannens og barna sine bursdager.

Vi er ikke de store alkoholinntakerne, mannen er avholds, så vi feirer aldri med fest.
 
Feirer verken min eller mannen sin. Kan hende vi kjøper en liten gave. Her fikk mannen 3 nye typer øl (samler på å smake øltyper). Og pizza til middag selv om det var en hverdag
 
Når sambo har bursdag, så får han kake og gave når han kommer hjem. :) Vi feirer med en film og masse kos :D Noen ganger går vi ut og spiser på bursdagen hans :)
På min gjør vi ingenting. Jeg liker ikke å feire min bursdag, så vil helst at den skal gå i glemmeboka. Det har den også gjort de siste årene :)
 
Spiser frokost sammen, hvis vi har barnevakt så spiser vi ute på kvelden.
 
Vi pleier og gå ut å spise. Har gjort det til nå, i hvert fall, men det blir nok annerledes med større barn. I hvert fall på selve dagen. Regner med vi vil fortsette med og gå ut å spise helgen før eller etter. Vi gir hverandre gave, blomster og feirer også med familie den nærmeste helgen. Det forbigår absolutt ikke i stillhet :)
Hvorfor annerledes med større barn?
Vi går ut hele familien å spiser :)
 
Vi pleier å dra på kjærestetur på min bursdag. :love022 Overnatting på hotell med god mat og spa feks.
 
Mannen har fått med flest mulig ut for å spise. Så drar vi hjem å spiser ei kake eller 2.
Mannen lager jeg oftest til middag og 2-3 kaker til nærmeste familie. Søsken og foreldre
 
Back
Topp