Hva gjør dere når dere voksne har bursdag?

En tråd i 'Familieliv og samliv' startet av Kengu, 30 Mai 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Kengu Forumet er livet VIP

Gjør dere noe spesielt eller forbigår det i stillhet?

2. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Kake, og stort sett mine foreldre og min bror med familie på besøk på min dag. Oftest bare mine foreldre på mannens for da er min bror med gam somregel på ferie. Det er de evt på min om de ikke er på hans.

Mannens familie bor langt unna.

I år fyller vi 40 så jeg har en liten plan om litt større feiring for oss felles.

3. Apekatter Elsker forumet

Jeg har bursdag midt på sommeren, men hvis vi er hjemme blir det kosedag med barna der vi kanskje kjøper take-away og spiser kake :) mulig moren min er på besøk.

4. Mor2barn Gift med forumet Sommerfuglene

Ble som regel glemt for meg. Eg laga kaka ol til bf. Dette skal feires og :)

5. Turid-Laila Guest

Bryr oss ikke om det egentlig. Så går i stillhet.

Foruten runde tall. De feires med festligheter.

6. Augustinaen Forumet er livet Tilgangsansvarlig Vi som prøver :) Junilykke2018 Sommerfuglene Snøkrystallene2021❄️

Litt forskjellig. Vi feirer alltid mine foreldres bursdager, og jeg steller ofte til mannens bursdag. Min bursdag er tett opp i en av ungenes, så den blir ofte litt glemt.

7. FlowTooLow Glad i forumet

Har familiebesøk og gjerne fest for voksne på kvelden etter :)

8. Mama Bear Forumet er livet Maiblomstene 2016 Julibarna2014

Våkner med kake og gave på senga. God middag og film med mannen på kvelden. :) Tilbringer dagen med alle guttene mine, holder i massevis for meg. ❤️

9. Nøstet Lesehest. :-) VIP

Feirer vi 4, ut å spise god mat og f.eks. bowling.

10. My heart Guest

Feirer med kakeselskap med familien. Foreldrene våre og søsken. Pluss barna. For min del kunne jeg droppet det. Men gjør det for barnas del. De vil jo så gjerne feire oss

11. Agnete Forumet er livet

Feirer bare med oss 5 :)

12. Mrs. Lynch Heldig mamma! Juli13-jentene

Middag og kake med familien.

13. Lavendel81 Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Vi har fest 2 ganger i året. Og det er når vi har bursdag :) fin måte å samle alle vennene på :)

14. Batuuli Gift med forumet Februarbarna 2020

Pleier å feire sammen med svigerfamilien eller så drar vi ut å spiser sammen :)

15. 2 søte små Forumet er livet Januarskatter 2015

Feirer somregel kun oss. Jeg og eldste har bursdag med 5 dagers mellomrom så mine foreldre og bror har gjerne med en liten gave til meg også når vi feirer eldste. Men for at eldste skal få fokuset tar vi min gave fra dem litt på siden

16. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

I år ble den forbigått i dyp stillhet. Ingen husket jeg hadde bursdag engang. Bare ungene og ett par venninner.. Like greit

17. Kengu Forumet er livet VIP

Hjemme eller er dere ute og spiser?

18. Agnete Forumet er livet

Ofte ute å spiser da:)

• Liker Liker x 1
  19. Kengu Forumet er livet VIP

Takk for svar

20. Ceccii86 Forumet er livet Desemberlykke2017 Snøfnuggene 2018

Prøver å gå ut å spise kun samboeren og jeg, men etter vi fikk barn er det blitt vanskelig da vi ikke har så mange som kan sitte barnevakt.

Del denne siden