Jeg er lei av høvelen, men usikker på om jeg orker å vokse selv. Og det er så dyrt å få det gjort...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
J, hva er egentlig grunnen til at mannehøvler er så mye bedre en kvinnehøvler?Bruker høvel. De som er ment til menn, fordi jeg syns de barberer bedre enn de til kvinner
Litt usikker! Men enkelte høvler til kvinner har ikke like mange blader, og da barberer de ikke like godt.J, hva er egentlig grunnen til at mannehøvler er så mye bedre en kvinnehøvler?
Jeg er fullstendig enig altså! Har vurdert voks, men auLitt usikker! Men enkelte høvler til kvinner har ikke like mange blader, og da barberer de ikke like godt.
Jeg bruker minimum 4 blader, helst 5.
Også syns jeg kvinnehøvlene er så store at det er vanskelig å komme inn i kriker og kroker i underlivet
Har prøvd en gang, men det var veldig vondt, og hårene vokste like fort ut igjen så for meg var det ikke verdt det. Tror jeg er halvt apeJeg er fullstendig enig altså! Har vurdert voks, men au