Hva er favorittmetoden på å fjerne hår på legger/lår?

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Jeg er lei av høvelen, men usikker på om jeg orker å vokse selv. Og det er så dyrt å få det gjort...
 
Mannen tar det hvis jeg ikke orker :hilarious:
Vi prøvde voks-strips men det var helt elendig, vi holdt på å flire oss ihjel.
 
Barberhøvel til vanlig men til sommeren så bruker jeg mer i epilator så slipper jeg å barbere så ofte. Har brukt hårfjerningskrem et par ganger også.
 
Blir stort sett høvel her. Heldigvis ikke mye hår på leggene.
 
Epilator! Gjør vondt første gangen, men blir bedre etterhvert.
 
Jeg bruker bare høvel, men synes voksing er best. Orker bare ikke å gjøre det selv, og bor så langt unna nærmeste studio.
 
De gangene jeg gidder bruker jeg voks eller epilator. Går år mellom hver gang.
 
Bruker høvel. De som er ment til menn, fordi jeg syns de barberer bedre enn de til kvinner :p
 
Går i høvel. For lat til å finne noe annet som fungerer bedre x)
 
Høvel for menn på leggene, og epilator på lårene. Jeg går sjeldent med tøy kortere enn til knærne, så hvis jeg ikke gidder å epilere lårene så ofte gjør det ikke så mye :p
 
J, hva er egentlig grunnen til at mannehøvler er så mye bedre en kvinnehøvler?
Litt usikker! Men enkelte høvler til kvinner har ikke like mange blader, og da barberer de ikke like godt.
Jeg bruker minimum 4 blader, helst 5.
Også syns jeg kvinnehøvlene er så store at det er vanskelig å komme inn i kriker og kroker i underlivet :p
 
Litt usikker! Men enkelte høvler til kvinner har ikke like mange blader, og da barberer de ikke like godt.
Jeg bruker minimum 4 blader, helst 5.
Også syns jeg kvinnehøvlene er så store at det er vanskelig å komme inn i kriker og kroker i underlivet :p
Jeg er fullstendig enig altså! Har vurdert voks, men au:laughing002
 
xsmile2
Jeg er fullstendig enig altså! Har vurdert voks, men au:laughing002
Har prøvd en gang, men det var veldig vondt, og hårene vokste like fort ut igjen så for meg var det ikke verdt det. Tror jeg er halvt ape :hilarious:
Nå på sommeren som jeg går i shorts osv, så må jeg barbere legger og lår hver eneste dag, det vokser ut igjen i løpet av natta :hilarious: og jeg har svarte hår, så man kan liksom ikke overse de
 
Back
Topp