Hva er din mest irrasjonelle frykt?

Det er jo ikke en frykt, men veldig irrasjonelt. Jeg blir uvel av utstillingsdukker... :p Det er noe med at jeg vet jo at de ikke kan bevege seg, men når jeg går forbi dem ser det ut som at de gjør det og da blir hodet mitt forvirret og jeg blir svimmel :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Måtte tenka meg om vel og lenge no.
Like jo ikkje edderkoppa og andre krypdyr, men e ikkje redd di. *skvis*

Da eg e mest redd for må v høgder. Far min har prøvd å kurera meg med å dra meg opp i stega og opp på hustak, men har IKKJE blitt bedre. Blir totalt gelè i knena :(
Men e blitt bedre innomhus ette eg gjekk ned i vekt, no kan e iallefall klatra på stola, kjøkken trapp og opp på kjøkkenbenken for å na tak i ting, uten å frika ut :P

kakelakker!
ekle ekle små kryp!

men igjen så er den den eneste irrasjonelle frykten jeg har :p

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Haha! Godt det ikke bare er meg :-P Jeg mistet all følelse i kroppen når jeg fikk veneflon :-P Fikk totalt 25-30 blodprøver, 7 venefloner, 5 blodfortynnende i magen og 2 stikk i føttene pga enorme blåmerker og vanskelige årer i armene :-P Skulle tro jeg var kurert da eller? :-P
Oj, såpass:eek: tror nesten ikke det kam kureres:p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Eg elakar sjøen og å bade, men å måtte gå i tang og tare opp av sjøen; HATAR DET!!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Omgangssyken/oppkast!!! :eek:

Når jeg vet at det går i bhg til snuppa får jeg ikke sove, er redd for at hun skal kaste opp om natta. Er uvel hele tiden, får ikke spist, vasker og spriter alt. Hjelper ikke på at det har gått kontinuerlig der siden oktober, og at hun nå har fått det og har holdt på i 6 dager... :(

høyder
.. da eg va på turistattraksjonen prekestolen va eg redd eg "ved uhell" kom til å skremme noen /puffe noen over kanten..

Og jeg HATER å se noen kutte med skarpe gjenstander.. tom rivjern får eg fysisk vondt å se på ;-)

Edderkopper :O

Jeg gråter ikke nå da når jeg blir overrasket, men jeg greier ikke overvinne dem og mose dem med en sko, papir osv.. :O

Er heller ikke glad i andre kryp som stankelbein, maur, biller, tusenbein osv.. Ugh!

Jeg elsker å bade, men jeg er dritredd for å tråkke på bunnen. Så jeg bader nesten kun der jeg ikke kan stå og foretrekker helst å hoppe i vannet fra en brygge eller båt. Tullete!!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Føler med deg! :P Så lengde det ikke er ren sandbunn så grøsser jeg av tanken :O Eklest er det hvis det er slik slimete bunn..

Dere som er redde for edderkopper.

Få tak i PELIAS innsektspray. Eneste som funker for å holde dem vekke fra huset.

Mamma begynte med det for noen år siden, hun er ikke redd, men hele huset var dekt for å overdrive litt da :P
Sprayer grunnmuren, rundt alle vinduer og dører, opp under takrenner osv der de bruker å holde til.

Gjøres på våren og på høsten, mamma gjorde det i 2 år, og nå har hun nesten ingen edderkopper. Samme begynte vi med og i et hus fra 1950 skulle man tro det krøyp over alt, men det gjorde ikke det!

Så gjett om jeg skal begynne med dette nå i vår på nyhuset også! :) GENIAL spray! Ganske dyr, men absolutt verd det for å holde edderkoppene borte!

Det kan jeg også være, men er ikke det hele tiden. Blir ekstremt mørkredd etter å ha sett skrekkfilmer, f.eks. The Ring (samme hvor mange ganger jeg ser den og hvor lite redd jeg tror jeg er mens jeg ser den, så blir jeg like mørkredd etterpå). Så jeg har lært at jeg ikke ser skrekkfilmer alene eller hvis jeg må være alene etterpå. :p

Samme her, ser ikke skrekkfilm hvis jeg må legge meg alene. Jeg elsker serien The walking dead, men sliter forferdelig hvis jeg må ut med hunden før leggetid etter å ha sett en episode. Brr...

Slanger! Har ofte drømmer der jeg prøver å overbevise familien min om at jeg faktisk er skikkelig redd for slanger. For de ler bare av meg når jeg sier at jeg ikke ønsker å være med ut i skogen fordi jeg er redd for hoggorm. Det er ikke en ondskapsfull latter altså, de bare synes det er litt tåpelig å tro at man kommer til å møte hoggorm. :p

Slanger! Har ofte drømmer der jeg prøver å overbevise familien min om at jeg faktisk er skikkelig redd for slanger. For de ler bare av meg når jeg sier at jeg ikke ønsker å være med ut i skogen fordi jeg er redd for hoggorm. Det er ikke en ondskapsfull latter altså, de bare synes det er litt tåpelig å tro at man kommer til å møte hoggorm. :p
Æsj jeg og. Orker ikke se bilder eller tv hvis det er slanger:eek: og hvis jeg har sett noe klarer jeg ikke ha beina i gulvet, tenker at de kommer å biter meg:rolleyes:

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp