Hva er din mest irrasjonelle frykt?

Hehe ja huff! Til og med under fødselen etter mange timers rier og lang tid med pressrier var jeg kjempeskeptisk til å få pvk for å få fortgang på sakene:p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Haha! Godt det ikke bare er meg :-P Jeg mistet all følelse i kroppen når jeg fikk veneflon :-P Fikk totalt 25-30 blodprøver, 7 venefloner, 5 blodfortynnende i magen og 2 stikk i føttene pga enorme blåmerker og vanskelige årer i armene :-P Skulle tro jeg var kurert da eller? :-P

Jeg er mørkeredd og husredd. I en alder av femogtredve. Småflaut.

Det kan jeg også være, men er ikke det hele tiden. Blir ekstremt mørkredd etter å ha sett skrekkfilmer, f.eks. The Ring (samme hvor mange ganger jeg ser den og hvor lite redd jeg tror jeg er mens jeg ser den, så blir jeg like mørkredd etterpå). Så jeg har lært at jeg ikke ser skrekkfilmer alene eller hvis jeg må være alene etterpå. :p

Svømmebasseng..og spesielt alt av sluk og rister og andre "hull" som måtte finnes oppi dette bassenget..flaut!

Mus, veps, edderkopper, insekter, maur .. you name it. MYE :P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg elsker å bade, men jeg er dritredd for å tråkke på bunnen. Så jeg bader nesten kun der jeg ikke kan stå og foretrekker helst å hoppe i vannet fra en brygge eller båt. Tullete!!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Oppkast, er livredd for å bli smitta med omgangen.
Emetofobi.

Slanger!
Er jeg i samme rom som de blir jeg svimmel og får brekkninger :/

Edderkopper. Ved noen møter blir jeg så redd at kroppen paralyseres og jeg begynner nesten å gråte før jeg klarer, med litt om og men, å springe der ifra.

Det var en gang om kvelden jeg lå på senga på ryggen, var sikkert 13 år eller noe, og leste. Jeg ville ta en pause og la ned boka da jeg så rett opp på en edderkopp som var på vei ned for å lande på ansiktet mitt. Kom meg akkurat vekk slik at den havna på puta. Blir man ikke traumatisert av det, så vet ikke jeg!

Sent from my iPhone using BV Forum

Meitemark.

Min desidert største frykt som har vart hele livet er ballonger! Huff og huff. Hater smell! Ikke glad i fyverkeri heller(fint å se på). Min andre store frykt må være for sprøyter osv. Selv om jeg er blitt MYE tøffere etter 2 svangerskap. :-) Edderkopp var jeg ikke redd for før, helt til eksen min samlet mange store tjukke edderkopper i ett akvariet for mat til dyret han hadde. (Husker ikke hva den heter, stor grønn og ser ut som ett blad). En dag gikk jeg ut i boden og alle hadde komt seg ut av akvariet!!!:-/ ser opp i taket, og ja, huff, panikken bredde seg då ja. Meg og min samboer bodde i sokkeleilighet før, og der var det og mange eddekopper. Skrekk og gru!

Sent from my iPhone using BV Forum

Edderkopper, blææhh hater de..

Slik som disse :eek::eek:

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Vedlegg

• 1395753847033.jpg
    1395753847033.jpg
    36,3 KB · Visninger: 47
Reker, kreps, hummer, maur, mørke og kjeller.

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Back
Topp