Kaffebiller? :sKlypedyr hadde jeg glemt :O Og kaffebiller!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kaffebiller? :sKlypedyr hadde jeg glemt :O Og kaffebiller!
Kaffebiller? :s
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Slik som disse
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
HALLO! Advarsel av ekle bilder, takk!
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Edderkopper.
Oj, såpassHaha! Godt det ikke bare er megJeg mistet all følelse i kroppen når jeg fikk veneflon
Fikk totalt 25-30 blodprøver, 7 venefloner, 5 blodfortynnende i magen og 2 stikk i føttene pga enorme blåmerker og vanskelige årer i armene
Skulle tro jeg var kurert da eller?
![]()
Jeg elsker å bade, men jeg er dritredd for å tråkke på bunnen. Så jeg bader nesten kun der jeg ikke kan stå og foretrekker helst å hoppe i vannet fra en brygge eller båt. Tullete!!
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Det kan jeg også være, men er ikke det hele tiden. Blir ekstremt mørkredd etter å ha sett skrekkfilmer, f.eks. The Ring (samme hvor mange ganger jeg ser den og hvor lite redd jeg tror jeg er mens jeg ser den, så blir jeg like mørkredd etterpå). Så jeg har lært at jeg ikke ser skrekkfilmer alene eller hvis jeg må være alene etterpå.![]()
Æsj jeg og. Orker ikke se bilder eller tv hvis det er slangerSlanger! Har ofte drømmer der jeg prøver å overbevise familien min om at jeg faktisk er skikkelig redd for slanger. For de ler bare av meg når jeg sier at jeg ikke ønsker å være med ut i skogen fordi jeg er redd for hoggorm. Det er ikke en ondskapsfull latter altså, de bare synes det er litt tåpelig å tro at man kommer til å møte hoggorm.![]()