Åge sten nilsen(glam i wig wam) kyssa meg en gang han satt å røyka før eller etter en konsert.
fått klem og tatt Gaute ormåsen i hånda [8D]
fått klem og bilde av Morten Gamst pedersen
møtt og prata med thsawe (eller hvordan det skrives[8|])
gått forbi jan thomas
solgt jordbær til Roar strand [8D] småflaut. betalte foresten med en 1000 lapp.
nesten vært opp på scenen til "sie gubba" før jeg ble dytta ned igjen (15 år og overstadig beruset)[8D]
fått t-skjorte av "too far gone" som hele gjengen signerte.
møtt Ravi. sto å lo fordi han var så mye mindre enn jeg hadde trodd [8D]
møtt nesten hele big brother gjengen fra første sesong (ramsey, anne mona, anette, trond og den gjengen)
Når jeg var mindre var jeg nabo med døttrene til diesel dahl, og dreiv å skjøt erter på dem med sånn "ballongsprettert" [:D]
bodde like i nærheten av Åge aleksandersen, Tommy Ingebrigtsen, Dag ingebrigtsen, dattra til Kim ruud pedersen, og broren til en kjendiskokk som pleide å være mye på nrk for noen år tilbake.
Vært hjemme hos Elisabeth Andreassen som baby. Mamma var sjåfør i et firma som kjørte kjendiser eller noe
MEN, det kuleste må være når jeg ble redda fra å få bank av ei på trinnet over meg på skolen.. trodde hun var stor og tøff, helt til Aleksander denstad with ba henne stikke av. sto der sammen med hu han var sammen med (vivian ett eller annet) og jaga vekk slemme jenta [:D] han var forsåvidt ikke kjent enda, men det er jo greit å ha det på seg at han var snill og greier før han ble kjent, at det ikke bare var pr [:D]