Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tyttebæra
Gnudd meg oppetter Torres, og det italienske landslaget. På pur faen, bare for og få kjent litt [8|][:D]
ORIGINAL: gravid snart?
ORIGINAL: Tyttebæra
Gnudd meg oppetter Torres, og det italienske landslaget. På pur faen, bare for og få kjent litt [8|][:D]
Håper ikke det var samtidig med tanke på at Torres er spanjol, ikke italiener[;)]
ORIGINAL: Dalarama
vært sammen med en..[8D]
men snakket med howie i bsb utenfor gran hotell i oslo...
dreit meg så sykt ut.. så ikke at det var han, før vakter og kjerringa hans skrattlo
av meg... flaut..
kan fortelle historien da..
det gikk to STORE menn over veien. begge hadde backstreet boys skrevet bak på
jakka.. så sier jeg til søstra.. herregud.. se på de da [:D] greit dem er bsb fans lissom
men å faktisk vise det så godt da[:D]
vi blir stående (på andre siden av gran hotell) så kommer dem over. det er parade
el hva man kaller det i oslo. homofile vil adoptere el noe sånt.. så står de å
ser på denne paraden.. han ene med backstreet boys på ryggen kommer bort og spørr
om hva som skjer.. så vi forteller (ja på engelsk) om hva som skjer. (enda ringte det
ingen BJELLE hos meg)
så sier dumme meg : er dere bsb fans eller ?[8|]
han: hva får deg til å tro det ?
jeg : nei siden dere har bsb på jakka... altså dere er ganske matsho (?) så ser jo rimlig
teit ut egentlig[:-][:D]
han: åå er du bsb fan ?
jeg : jaaaaaaa.... skal på konserten ikveld.
det skulle jo seff han og da... så spør howie (jeg så ikke at det var han) ja er du
stor fan da eller? jeg ja seff, hadde rommet fult av plakater osv [:D]
han: ja er det noen du har et spesielt øye til da el ?
jeg: NICK!!!!!!!!!!!!!! ååååhhh [8D]
søstra mi står å slår meg mens jeg fortsetter å drite meg ut..
så ler de litt også sier han andre vakta... jaaa, ser du noen kjente her da ?
jeg: kjente her ? nei.. hvem skulle det vært...
så bryter kona til howie ut i latter.. ser på howie[8D]... så sier vakta igjen. er du
mega stor fan? jeg jaaa...
da så jeg det var howie[:D][:D][:D] da vart æ rød ja[&o] hehehe
fikk bilde og autografer.. tilog med en sang dedikert i spektrum.. han syns vi var så
søte... [:)]