Hva er det nærmeste du har kommet en kjendis?

ORIGINAL: FrittFram

Jeg hadde en venn - som gikk tur med bikkja til søstera til venninna til sønnen til han som pulte ho som sugde han som satt i kassa på Rema, og der i DEN kassa pleide han som var med i Villa Medusa å handle!

Forresten, så har jeg jobba på idrettsgallan i Hamar. Skulle vise folk hvor de skulle henge av seg/sette seg å sånt. Så jeg har tatt imot stort sett alle idrettsmennesker i Norge, pluss kongen og dronninga..

Noe som forresten var ganske flaut,for jeg sa til hun ene jeg jobba med at : herregud, tenk å lage så mye styr bare for at kongen og dronninga skal komme a. Skal godt gjøres å finne kjedligere mennesker enn dem"
Å da stod de rett bak meg[:(][:(][:(][:(]

ORIGINAL: Tyttebæra

Gnudd meg oppetter Torres, og det italienske landslaget. På pur faen, bare for og få kjent litt [8|][:D]

Håper ikke det var samtidig med tanke på at Torres er spanjol, ikke italiener[;)]

Jeg er fra samme sted som Lene Nystrøm Rasted (Aqua), så den 17.mai'en hun var hjemme (1998, trooor jeg) fikk jeg tatt endel bilder med henne.

ORIGINAL: gravid snart?

Gnudd meg oppetter Torres, og det italienske landslaget. På pur faen, bare for og få kjent litt [8|][:D]

Håper ikke det var samtidig med tanke på at Torres er spanjol, ikke italiener[;)]

Altså, møtte ikke Torres og det italienske landslaget samtidig! [:)]

ORIGINAL: gravid snart?

Hehe.

næh.. bada i samme basseng som kronprinsessa, prinsen og prinsessa av Sverige.. ellers fått autograf og klem fra en del andre..

Brodern har vært på Skaugum hos kronprinsparet på middag[:)]

Er ikke så mange, men har møtt og hilst på Blackie Lawless (vokalisten i W.A.S.P), Dan Donegan (Gitaristen i Disturbed), kosa litt på Mikkey Dee (Trommisen i Motörhead).

Jeg tror aldri jeg har vært i nærheten av en kjendis. Ikke som jeg kan huske iallfall. Er ikke så opphengt i sånt, egentlig. Er vel bare vanlige folk med et tryne som mer eller mindre tilfeldig har vært på tv.

jeg bor i kjendisbydelen i hovedstaden så har kjendiser på alle kanter rundt meg her jeg bor..men de blir ikke typiske kjendiser når man ber kjendisene dempe festen sin for at ungene skal sove, men ser folk ofte eller man handler melk og brød sammen.

Jeg kjenner Christian Ingebrigtsen.

På hils med Lasse Kjus og Christian Strand (vært pikkolo i Hotel Cæsar en lang tid.. og nå jobberi programmet FBI på nrk)

ORIGINAL: Dalarama

vært sammen med en..[8D]

men snakket med howie i bsb utenfor gran hotell i oslo...
dreit meg så sykt ut.. så ikke at det var han, før vakter og kjerringa hans skrattlo
av meg... flaut..

kan fortelle historien da..

det gikk to STORE menn over veien. begge hadde backstreet boys skrevet bak på
jakka.. så sier jeg til søstra.. herregud.. se på de da [:D] greit dem er bsb fans lissom
men å faktisk vise det så godt da[:D]

vi blir stående (på andre siden av gran hotell) så kommer dem over. det er parade
el hva man kaller det i oslo. homofile vil adoptere el noe sånt.. så står de å
ser på denne paraden.. han ene med backstreet boys på ryggen kommer bort og spørr
om hva som skjer.. så vi forteller (ja på engelsk) om hva som skjer. (enda ringte det
ingen BJELLE hos meg)
så sier dumme meg : er dere bsb fans eller ?[8|]
han: hva får deg til å tro det ?
jeg : nei siden dere har bsb på jakka... altså dere er ganske matsho (?) så ser jo rimlig
teit ut egentlig[:-][:D]
han: åå er du bsb fan ?
jeg : jaaaaaaa.... skal på konserten ikveld.

det skulle jo seff han og da... så spør howie (jeg så ikke at det var han) ja er du
stor fan da eller? jeg ja seff, hadde rommet fult av plakater osv [:D]
han: ja er det noen du har et spesielt øye til da el ?

jeg: NICK!!!!!!!!!!!!!! ååååhhh [8D]

søstra mi står å slår meg mens jeg fortsetter å drite meg ut..

så ler de litt også sier han andre vakta... jaaa, ser du noen kjente her da ?

jeg: kjente her ? nei.. hvem skulle det vært...

så bryter kona til howie ut i latter.. ser på howie[8D]... så sier vakta igjen. er du
mega stor fan? jeg jaaa...

da så jeg det var howie[:D][:D][:D] da vart æ rød ja[&o] hehehe

fikk bilde og autografer.. tilog med en sang dedikert i spektrum.. han syns vi var så
søte... [:)]

Haha, så herlig! *smelt* Du var nok bra søt der du sto og la ut om hvor stoooor fan du var[:D]

Har hatt bacstage på endel festivaler og konserter, så møtt endel heavy folk...gidder ikke ramse opp, men kan nevne bla folka i NIghtwish, Helloween, Blind Guardian, Edguy...

Back
Topp