Hva er det nærmeste du har kommet en kjendis?

Fått klem av Kristian Valen, fått klem av "Doffen", fått klem av Erik Faber, sunget for Märtha Louise, gått forbi Ravi i handlegata (og han er LAV!!), jobbet med Didrik Solli-Tangen (før MGP)..

Stått bak Maria Mena i ei rulletrapp på Galleriet i Bergen [8D]
Gått forbi Liv Ullmann på samme handlesenter (the place to be tydeligvis)
Vert på Nytt på Nytt sammen med Mark Knofler og Bjørn Eidsvåg
4 tima på buss med Ralph Myerz and the Jack Herren Band

Åja, og så tok vi imot Dronning Sonja på den lokale flyplassen er, eingang for maaaaange år sidan [8D]

[8D]Pleier å møte Unni Lindell på butikken,og har hilst på henne flere ganger[:D].(Jeg hilser alltid på folk jeg kjenner... Og det var jo absolutt noe kjent med den damen - jeg er drit elendig til å kombinere navn og folk.... Men nå hilser hun på meg også da[:D])
Var nabo med Aud Schøneman - og en hel haug andre kjendiser da jeg bodde på Majorstua.
Har drukket kaffe med Nils Ole Oftebro med frue(Juni fra Hotell Cæsar)
Mai-Britt Andersen har bysset min eldste i søvn,mens hun sang for ham[;)].

Og har møtt utrolig mange "kjendiser" fra finansverdenen....

Ja,og så er Rune Gokkstad far til en som gikk i klasse med eldstemann ,så vi har hygget oss på mange foreldremøter og foreldre fester.

[8D]Og så er jeg venn med kona til sjefsredaktøren i Se og Hør - og kjenner jo ham også[:D].

sandra lyng haugen og sarah ferguson eller va det nå var hun het.
faren til veninna mi er sammen med Sandra Lyng haugen.. å ja, hun er like dum i virkeligheten..

- Snakket med han ene som var program leder i vil du bli millionær, husker iiiikke hva han heter
- Snakket med Kristopher Schau
- Fått kyss av "Glam" og "flash" fra Wig Wam
- "pratet" med Venke Knutson og Kurt Nilsen
- Snakkes med BART, en slags gruppe på to fra bergen :p kyssa han ene og ;p
- [8D][8D]

Dronning sonja, gikk forbi henne.. Husker ikke helt om kongen var der også[8D]

Barne tv asgeir, han med det røde håre ivertfall. Gikk på han[:-][:D]

Muliticyde (husker ikke hvordan det skrives engang), ivertfall en gruppe, fikk klem av hele gjengen[8D]

Har også møtt anne cath vestly, fått autograf og blitt lest for[8D]

Nesten gått på kurt nilsen og vassendguttene[8D]

Stått nært kristin halvorsen og erna solberg[8D]

Ikke noen spesielle egentlig, men[:D]

Jeg har prata med Dierks Bentley ( veldig kjent country artist i usa)
Sittet på fanget til skomaker andersen
Prata en del med Kjartan Salvesen (han har barn med 3 menningen min)
Holdt på å kresje med Drothe Skappel.
Stått noen meter fra Alan Jackson.
Stått noen meter fra Brad Paisley.

Vært på konsert me DDE, og hadde nachspiel med de.
Bei en del klemmer da, men ikke noe annet tull.

Fått klem og signatur av madam edna.
Og fleire andre som e ikke kjæm på navnet på.

- gått på skole med Tone Damli Aaberge
- Håndhilst på Mira Craig, Sivert Høyem og en del flere etter en festival jeg var vakt på.
- Var med onkelen min ei uke i NRK der jeg var med å rigga til til Skavland og var med på prøveopptakene med bl.a Anastacia.
- Traff jo også på de fleste andre i NRK når jeg var i kantina der...[8D]

det var vel det jeg kom på nå....?

Åj, har jo shaket hånd med selveste kongen.. (Harald ja, ikke Elvis).. Blir vel ikke stort mer kjendis i lille Norge enn det.. [:D]

ORIGINAL: Bleiemos

- gått på skole med Tone Damli Aaberge- Håndhilst på Mira Craig, Sivert Høyem og en del flere etter en festival jeg var vakt på.
- Var med onkelen min ei uke i NRK der jeg var med å rigga til til Skavland og var med på prøveopptakene med bl.a Anastacia.
- Traff jo også på de fleste andre i NRK når jeg var i kantina der...[8D]

det var vel det jeg kom på nå....?

Sogndal?

Jeg har gått i klasse med 2 og hatt konsert med 2 - det er vel det aller nærmeste tror jeg. Og ellers bare sånn sitte foran på toget, ha som kunde på jobben og gå forbi på gata [:)]

Hadde noen kjendis-kunder da jeg jobbet på Rimi i Bergen, Marit Voldseter, Cecilie Leganger, Rune Larsen, Ylvis-brødrene, Sondre Lerke, Natalie Nordnes. Var jo nær dem siden jeg tok i mot penger fra dem [:D] Dessuten tok jeg på Ådne Søndrål en gang (jeg var skikkelig fan) Også har jeg fått klem av Jens Stoltenberg da [8D]

Jo, også fikk jeg autografen til Kjell i Infinity på rumpa på russedressen [8D]

Fått klem og snakket med alle guttene i Westlife [8D] Det er sånn ca 8-9 år siden, og jeg er i grunn litt flau over det[;)][:D]

Har levert post i regjeringskvartalet, så har møtt/snakket med en del ministere.
Fester ofte med en eks-landslagsspiller i fotball, han har også spilt på mange utenlandske lag.

Eller så har jeg gått forbi/sett maaange: Juni i Hotel Cæsar, Erlend Bratland, Erik & Kriss, Karpe Diem, Davy Wathne, ja.. Mange forskjellige,

Så Morten Harket i Botanisk hage i Oslo for mange år siden i bar overkropp[8D] nice

I 1992 var jeg og ei venninne i Alcudia. Vi dro på båttur og ingen ringere enn Frank Zappa var også med på båten. Sa til og med hei til han. Eneste "problemet" var vel at jeg aldri hadde hørt om han og når de andre vi reiste med fortalte hvem han var så sa det meg ingenting. [:-] Typisk.

Svigerfaren min er vel D kjendis eller noe slikt. Vært på tv osv.

Han ene i 'Kjetil og Kjartan show' ( husker ikke hvem av de[8D]) har handla på butikken jeg jobba i.. ungen hans kjørte på meg med handlevogna.
Har møtt og fått klem av Bjarne Brøndbo ( for 13 år siden [8D] )
Har og møtt en kjendismegler flere ganger, da han hadde barn i barnehagen jeg jobba i.

Mannen min har levert mat til Lene Marlin, Aylar og Jan Werner Danielsen.

har gått forbi han tidligere programlederen for vil du bli milionær.
satt på en liten strand med hun isabella martinusen (værdamen)
vært på konsert med ozzy osborn.
satt ved nabo bordet til dde en gang
og fikk autograf av aqua da eg var liten[8D]

Hatt praksisk med Alex Rosén et par uker, slått av en prat med Trond Kirkvaag, snakket med daværende statsminister John Major på telefonen i England, og så gikk jeg i parallellklassen til Heidi Gjermundsen Broch på ungdomsskolen.

Jobber i departement, så har "rubbed elbows" med en del ministre.

Back
Topp