Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: TinaCelineeey
Jeg har hatt sex med Marilyn Manson et par ganger..
Utenom det så sto jeg på scena når ram-zet og illusionsuit spilte, også sto jeg helt intill scena når DIO spilte...
også sto jeg meeeget nærme alice cooper...
ORIGINAL: Beckymams
Har posert i armkroken til Hank Von Helvete. Har stått et par meter foran Steven Tyler med fri sikt! Det var stort.
John Stamos har tatt på meg og takket for hjelpen. (Så ikke hvem det var før en bøling gjenter løp mot meg etterpå og ropa "Oh my gaaaad, uncle Jesse TOK PÅ DEG!!!" [8D]
ORIGINAL: kattekvinna
Første dag i kassa på rimi.. Knut Nærum på handletur. Knut vil ha ost. Kattekvinna er ikkje heilt stø på PLUkoldene enda, så forlanger 5.570 kr for en halv Norvegia. Knut syns ikkje det var gøy. Kjipingen.
ORIGINAL: Hyssamaia!
Har posert i armkroken til Hank Von Helvete. Har stått et par meter foran Steven Tyler med fri sikt! Det var stort.
John Stamos har tatt på meg og takket for hjelpen. (Så ikke hvem det var før en bøling gjenter løp mot meg etterpå og ropa "Oh my gaaaad, uncle Jesse TOK PÅ DEG!!!" [8D]
Onkelen min er "kjendis". Riktignok i Danmark, men han deltok på kjendis-Robinson som vistes på norsk TV3 også.
Han var tidligere kjent som dobbeltgjengeren til Hulk Hogan, Michael Jackson villa ha ham som livvakt, har spilt i endel C-filmer i USA, og også i den 13. krigeren, og trente med Arnold Schwarzenegger når han var i USA på tidlig 90-tall.
Asbjørn Riis aka Bear aka The Great Dane [8D] http://www.bjorns-wrestling.dk/
herregud å lik [&:][8D]
ORIGINAL: Hyssamaia!
Onkelen min er "kjendis". Riktignok i Danmark, men han deltok på kjendis-Robinson som vistes på norsk TV3 også.
Han var tidligere kjent som dobbeltgjengeren til Hulk Hogan, Michael Jackson villa ha ham som livvakt, har spilt i endel C-filmer i USA, og også i den 13. krigeren, og trente med Arnold Schwarzenegger når han var i USA på tidlig 90-tall.
Asbjørn Riis aka Bear aka The Great Dane [8D] http://www.bjorns-wrestling.dk/
herregud å lik [&:][8D]
ORIGINAL: Mitsukai
Jeg var på fest med Erlend Bratland engang, teller det? [:D] Han likte meg ikke da, for jeg trodde(og kommenterte det) at han var jente :(:P