Hva er det nærmeste du har kommet en kjendis?

jeg har kastet ut chater Svin fra jobben:P Jobbet en lørdagskveld (Narvesen) og han skulle opptre på utestedet vedsiden av, og var møkk full, fikk pløsa si og beskjed om å spise den ute.. 

Har nok vært nærmere en denne historien, men min søte datter sølte sjokolade utover Ole Erevik på flyet en gang...

Men ellers har jeg vel jobbet med en ;) BlomsterFinn :) Og der var det mange kjendiser innom veldig ofte... Både levende og døde :P

Jeg har hatt sex med Marilyn Manson et par ganger..

Utenom det så sto jeg på scena når ram-zet og illusionsuit  spilte, også sto jeg helt intill scena når DIO spilte...
også sto jeg meeeget nærme alice cooper...

snakket en goood stund med Idol Kjartan når jeg var ute på bursdagen min i desember[8D]

Kjell Inge Røkke og kona handlet i kassen ved siden av min, når jeg jobbet på butikk, på det stedet han har hytte.

Celina Middelfart var også innom det senteret, når jeg var på jobb.

Og så var jeg på jobb på et gamlehjem engang Mia Gundersen kom innom, og spilte piano og sang for de eldre.

Har også hilst på kronprinsparet, når de var på norges turne. Jeg var 17 år, og i speideren.

Ja, og så satt jeg på nabobordet til Elin Tvedt, på en sushi resturant.

Har hilst på og "koret" for Josh Groban.. [8|][:D]

ORIGINAL: TinaCelineeey

Jeg har hatt sex med Marilyn Manson et par ganger..

Utenom det så sto jeg på scena når ram-zet og illusionsuit  spilte, også sto jeg helt intill scena når DIO spilte...
også sto jeg meeeget nærme alice cooper...

hvordan var han i senga da ?? [8D][;)]

ORIGINAL: Beckymams

Har posert i armkroken til Hank Von Helvete. Har stått et par meter foran Steven Tyler med fri sikt! Det var stort.
John Stamos har tatt på meg og takket for hjelpen. (Så ikke hvem det var før en bøling gjenter løp mot meg etterpå og ropa "Oh my gaaaad, uncle Jesse TOK PÅ DEG!!!" [8D]

Onkelen min er "kjendis". Riktignok i Danmark, men han deltok på kjendis-Robinson som vistes på norsk TV3 også.
Han var tidligere kjent som dobbeltgjengeren til Hulk Hogan, Michael Jackson villa ha ham som livvakt, har spilt i endel C-filmer i USA, og også i den 13. krigeren, og trente med Arnold Schwarzenegger når han var i USA på tidlig 90-tall.
Asbjørn Riis aka Bear aka The Great Dane [8D] http://www.bjorns-wrestling.dk/

ORIGINAL: kattekvinna

Første dag i kassa på rimi.. Knut Nærum på handletur. Knut vil ha ost. Kattekvinna er ikkje heilt stø på PLUkoldene enda, så forlanger 5.570 kr for en halv Norvegia. Knut syns ikkje det var gøy. Kjipingen.

hehe..

kjendis og kjendis men birger ( frisør fra norske homsepatruljen er en venn av familien) Har vært med han flere ganger. Er det en kjendis i bv øyne?

ORIGINAL: Hyssamaia!

Har posert i armkroken til Hank Von Helvete. Har stått et par meter foran Steven Tyler med fri sikt! Det var stort.
John Stamos har tatt på meg og takket for hjelpen. (Så ikke hvem det var før en bøling gjenter løp mot meg etterpå og ropa "Oh my gaaaad, uncle Jesse TOK PÅ DEG!!!" [8D]

Onkelen min er "kjendis". Riktignok i Danmark, men han deltok på kjendis-Robinson som vistes på norsk TV3 også.
Han var tidligere kjent som dobbeltgjengeren til Hulk Hogan, Michael Jackson villa ha ham som livvakt, har spilt i endel C-filmer i USA, og også i den 13. krigeren, og trente med Arnold Schwarzenegger når han var i USA på tidlig 90-tall.

herregud å lik [&:][8D]

sign

ORIGINAL: Hyssamaia!

herregud å lik [&:][8D]

hehe ja! Var enda mer lik før da, onkelen min er en god del større enn Hulk Hogan. Kan tro det var stas når jeg var mindre å gå med t-skjorte med bilde av onkelen min på, på skolen [8D] Og når vi var på besøk satt vi i hånden hans og så løftet han oss rett opp til værs. Var kjempekult! Han har 4 sønner, og sønn nr. 2, Klaus, holder på å få sitt eget navn og "kjendisstatus" i Danmark. Driver med fitness og er PT. http://klausriis.com/

Sånn, da har jeg reklamert nok for min familie i Danmark [:D][8D]

ORIGINAL: Mitsukai

Jeg var på fest med Erlend Bratland engang, teller det? [:D] Han likte meg ikke da, for jeg trodde(og kommenterte det) at han var jente :(:P

han har jeg drikki kafe mer en 1 gang.. lenge siden nå..

Satt på andre siden av to bord for Maria Mena på et utested en gang.
Ellers så har han med skjegg i god morgen norge som Kristian Valen parodiert handlet bensin fra meg.

Det har sikkert vært flere sånne "nær kjendis opplevelser", men jeg kommer ikke på flere...

Det aller nærmeste jeg var en kjendis var da jeg ga Helene i " Helene og Gutta" En klem. Hehe, men hun er ikke mye kjendis nå lengre da.

ORIGINAL: ToLykkeTroll

sex... mohahaha

Og ikke sier jeg hvem det var heller! Så æddabædda! [8D]

Back
Topp