Hva drikker dere på julaften?

Vann, brus og en øl eller to tenker jeg. Mest sannsynlig en :p og kaffe så klart :)
 
Jeg drikker vann til maten, Og julebrus på kvelden. Jeg er ikke vant til alkohol på julaften, men har ikke noe problem med at folk tar seg ett glass eller to.
 
Vann eller brus :happy:
 
Julebrus, og kanskje et glass rødvin til pakkene.
Frøkna mi har aldri rett oss beruset, så hun bryr seg ikke:)
 
Vann, farris og brus. Vi er litt firkantet på at det ikke skal være noe alkohol, barn merker personlighetsendring lenge før vi voksne gjør det. Samboer tar gjerne en øl etter at barna er lagt, da er det jeg som har barne ansvaret.
 
Alkoholfri cider. Kan hende jeg tar ett glass vin etter at barnet har lagt seg.
 
Julebrus på meg, resten tar seg vel en noe øl eller vin :) Jeg av avholds (og ammende) så hadde drukket julebrus uansett. Så lenge det ikke er store mengder alkohol ser jeg ikke problemet. Berusede voksne har ikke noe med jul når det er involvert barn i feiringen.
 
Jul med barn = brus og vann.
Jul uten barn = fri flyt av alkohol:hilarious:altså, hadde min første jul uten barn i fjor, syntes det var så trist at jeg hadde lyst å bare sove bort hele julekvelden. Ble istedet overtalt til å feire sammen med 3-4 andre i samme situasjon. Kjempekoselig:)
 
Vi drikker brus eller alkoholfri pærecider
 
Jeg drakk denne julen vannkefir og julebrus :D
Til vanlig drikker jeg noen øl, kanskje til og med litt baileys i kaffen til etterpå det syntes jeg er godt.
Drikker ikke så veldig mye, kan også gjerne ta vin om jeg har gidda å kjøpe flaske inn. Nå er jeg gravid og drikker ikke alkohol. Antar at neste jul også blir vannkefir, brus og vann :) Samboer drikker øl og brus han også.
 
Back
Topp