man får espresso i pulver, som pulverkaffeSkikkelig lyst på espresso kaffe!! Blir dyrt å kjøpe kaffe ute så ofte. Blir ikke samme hjemmeKan jo ikke drikke så mye kaffe heller da…

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
man får espresso i pulver, som pulverkaffeSkikkelig lyst på espresso kaffe!! Blir dyrt å kjøpe kaffe ute så ofte. Blir ikke samme hjemmeKan jo ikke drikke så mye kaffe heller da…

kommer ann på hvilken type, og hvor mye gly(ettellerannet) det er i lakrisen. Er mer i rålakris f.eksKan vi???
Ville stort sett ha sunne ting som gulrot, smoothie, frukt og andre grønnsaker forrige gang (utenom lakris og en kort periode med snickers-is). Ble jenteJeg går å tenker på gulrøtter med Holiday dipp, omg så godt! Og saft! Har hørt at hvis en craver sunne ting, så kan det tyde på gutt, og søtsaker på jenteNoen som har erfaring med det fra tidligere?
![]()
Det er vel en av mangen teori… som det med kvalme og kjønn… jeg åt så usunt i første svangerskap og spydde halve svangerskapet - fikk guttJeg går å tenker på gulrøtter med Holiday dipp, omg så godt! Og saft! Har hørt at hvis en craver sunne ting, så kan det tyde på gutt, og søtsaker på jenteNoen som har erfaring med det fra tidligere?
![]()

Nå fikk jeg sykt lyst på Snickers-isVille stort sett ha sunne ting som gulrot, smoothie, frukt og andre grønnsaker forrige gang (utenom lakris og en kort periode med snickers-is). Ble jente

Uff man påvirker hverandre så fortNå fikk jeg sykt lyst på Snickers-is![]()
Hver gang jeg så bilde av risgrøt eller pasta måtte vi også ha det til middagJeg craver begge deler, så da skal vel jeg ha begge? NeidaJeg går å tenker på gulrøtter med Holiday dipp, omg så godt! Og saft! Har hørt at hvis en craver sunne ting, så kan det tyde på gutt, og søtsaker på jenteNoen som har erfaring med det fra tidligere?
![]()
Det er insane godt faktiskNå fikk jeg sykt lyst på Snickers-is![]()
Kunne spist det 24/7. Sitter å småspiser crabsticks hele tiden

Blir kjempetakknemlig for kilde på den, har selv bare funnet info om å unngå det på Helsenorge. Og jeg elsker salt lakris!!Jaa! Jeg elsker lakris, og sånne pastiller døyver kvalme. Lett å knaske på jobb. Las på Helse-Norge at gravide kan spise opptil 11 esker med ifa, mener jeg![]()
«Gravide bør ikke spise mye lakris på grunn av fare for skadelige effekter av glycyrrhizinsyre på fosteret under graviditeten. Glycyrrhizinsyre er et hormonforstyrrende stoff som finnes i lakrisplanten. Det er stor usikkerhet knyttet til hvor mye lakris som kan spises før det blir helseskadelig for fosteret. Det er derfor ikke mulig å fastsette et nivå for hvor mye lakris gravide trygt kan spise» («Mat og drikke gravide bør unngå», Helsenorge, oppdatert august 2023)
Ups! Så dette etter jeg svarte deg!Jeg tror jeg uttalt meg litt feil. Jeg las et sted man kan spise 11 esker ifa, men det var visst ikke på Helse-Norge jeg las. Der står det bare at gravide ikke bør spise mye lakris. Så litt er jo trygt! Men vanskelig å si noe om hvor mye. På forskning.no står det en pose lakris per uke, men det er vel Helse-Norge man hovedsakelig skal forholde seg tik
Pregnancy brains på sitt best… husker ikke hvor jeg las det. Men når Helse-Norge sier man kan spise litt knasker jeg litt salt pastiller innimellom mot kvalmen med god samvittighetUps! Så dette etter jeg svarte deg!