Hva craver du?

Vi kan det alså? Jeg har forsøkt å holde meg unna, men cravingsene driver meg nesten til vanvidd:schocked028
Jaa! Jeg elsker lakris, og sånne pastiller døyver kvalme. Lett å knaske på jobb. Las på Helse-Norge at gravide kan spise opptil 11 esker med ifa, mener jeg :Heartred

Spiser veldig mye grønne epler, men det er nok fordi jeg syntes det hjelper på kvalmen. :happy:

Jeg ble så sykt glad når jeg fant ut gravide fakrisk kan spise litt lakris! Jeg elsker jo lakris
Enig! Har klart meg med et par drops i ny og ne, men jeg har lyst til å spise hele posen med pulverpadder på en gang :knegg:

Skikkelig lyst på espresso kaffe!! Blir dyrt å kjøpe kaffe ute så ofte. Blir ikke samme hjemme :laughing002 Kan jo ikke drikke så mye kaffe heller da…

Sriracha er fortsatt nr 1 her altså! Også med aioli i tillegg :D ble knall på hjemmelaga dirty fries i dag ❤️

Melk!! Og jeg drikker ALDRI melk. Men fy faaaader så godt det var i dag

Jeg tror jeg uttalt meg litt feil. Jeg las et sted man kan spise 11 esker ifa, men det var visst ikke på Helse-Norge jeg las. Der står det bare at gravide ikke bør spise mye lakris. Så litt er jo trygt! Men vanskelig å si noe om hvor mye. På forskning.no står det en pose lakris per uke, men det er vel Helse-Norge man hovedsakelig skal forholde seg tik

Hadde cravings på lakris i mitt forrige svangerskap, og hadde ikke fått med meg at det ikke var bra. Spiste en pakke med utgått lakris hver dag fra jobben (noen dager to). Ikke helt bra når jeg ser tilbake på det, kan jo gi ganske høyt blodtrykk. Men alt endte godt :hilarious:

Back
Topp