Vi kan det alså? Jeg har forsøkt å holde meg unna, men cravingsene driver meg nesten til vanviddJeg ble så sykt glad når jeg fant ut gravide fakrisk kan spise litt lakris! Jeg elsker jo lakris

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi kan det alså? Jeg har forsøkt å holde meg unna, men cravingsene driver meg nesten til vanviddJeg ble så sykt glad når jeg fant ut gravide fakrisk kan spise litt lakris! Jeg elsker jo lakris

Godt å høre vi er flerJeg har også sykt lyst på lakris….! Men det må være salt lakris![]()
Her er det søt lakris som gjelderJaa! Jeg elsker lakris, og sånne pastiller døyver kvalme. Lett å knaske på jobb. Las på Helse-Norge at gravide kan spise opptil 11 esker med ifa, mener jegVi kan det alså? Jeg har forsøkt å holde meg unna, men cravingsene driver meg nesten til vanvidd![]()

Enig! Har klart meg med et par drops i ny og ne, men jeg har lyst til å spise hele posen med pulverpadder på en gangJeg ble så sykt glad når jeg fant ut gravide fakrisk kan spise litt lakris! Jeg elsker jo lakris

Å fy fader når fikk jeg lyst på pulverpadder….Enig! Har klart meg med et par drops i ny og ne, men jeg har lyst til å spise hele posen med pulverpadder på en gang![]()
Vet ikke om jeg skal si sorry eller vær så godÅ fy fader når fikk jeg lyst på pulverpadder….

Kan jo ikke drikke så mye kaffe heller da…Jeg har også sykt lyst på lakris….! Men det må være salt lakris![]()
Åh, godt å høre! Da er det mulig jeg gir etter for pandalakris- drømmer om det om netterneJaa! Jeg elsker lakris, og sånne pastiller døyver kvalme. Lett å knaske på jobb. Las på Helse-Norge at gravide kan spise opptil 11 esker med ifa, mener jeg![]()

Det er så syyyyut godtÅh, godt å høre! Da er det mulig jeg gir etter for pandalakris- drømmer om det om netterne![]()
Kan vi???Jeg ble så sykt glad når jeg fant ut gravide fakrisk kan spise litt lakris! Jeg elsker jo lakris
Jeg tror jeg uttalt meg litt feil. Jeg las et sted man kan spise 11 esker ifa, men det var visst ikke på Helse-Norge jeg las. Der står det bare at gravide ikke bør spise mye lakris. Så litt er jo trygt! Men vanskelig å si noe om hvor mye. På forskning.no står det en pose lakris per uke, men det er vel Helse-Norge man hovedsakelig skal forholde seg tikKan vi???