Hva craver du?

8+5
Lystene endrer seg stadig her.
Nå klarer jeg knapt tanken på brødskiver. Det går i druer og tørket frukt for å døyve kvalmen om morgenen.
 
Er så kvalm om dagen så egentlig frister ikke noe, men har litt lyst på fiskeboller i hvit saus med karri, potet, raspet gulrot og bacon :p
 
Jeg har hatt akutt lyst på marsipankake de siste kveldene og nå kom jammen mannen hjem med kake! Har som egentlig er helt håpløs på slike ting... (mitt kjærlighetsspråk er gaver, hans er tid - hvilket kan gi litt utfordringer da han er helt ræva på gaver og jeg er sykt introvert og vil være mye alene:laughing021)
 
Akkurat nå craver jeg å ikke være kvalm. Men jeg har ikke hatt hverken nå eller med de forrige hatt cravings. Men mer sånn veldig lyst på forskjellige ting av og til.
 
Har foreløpig lyst på appelsinjuice og tørket eller frisk frukt.
 
Lystene skifter veldig! Er mye kvalm nå, så prøver å unngå veldig tung mat. Superlett salat med romano, ruccola, cherrytomat og mozerella med deeeilig olivenolje, balsamico dressing og havsalt, med fersk baguette! Super random. Spiste ekstremt mye mozerella med olivenolje med datteren min også :laughing002
 
blå power aid!! Må ha dersom jeg går forbi på butikken, mmmmh
 
Back
Topp