Hva craver du?

Har fått dilla på kokt egg, spiser det flere ganger om dagen! :)
 
Det går mye i frukt hær, men syrlig frukt ikke søtt som pære:depressed: også fordi det er det eneste jeg klarer noen dager da kvalmen kommer til overraskende tider gjennom døgnet.
 
Elsker brød/nystekte rundstykker med fiskepudding og reker, eller bare reker! Kjøttpålegg er liksom ikke noe godt lenger :p
 
Salt lakris!! Lakris har aldri smakt bedre :hilarious: Men fader heller, hva er litt lakris??
 
Synes det er vanskelig å pinpointe cravings for tida. Det går liksom mer i hva som går ned :hilarious:
Frukt både fersk og tørket er fortsatt godt og rista skive med smør, eventuelt fersk salami på. Og så er melk veldig godt igjen etter en periode med litt avsmak:joyful:

Mener å huske at cravings dukket opp rundt eller etter uke 12 med sønnen min. Det var h-melk jeg måtte ha og da var det krise om vi var tomme:eek::hilarious:
 
Vannet vi har hjemme :knegg: Har alltid hatet det for det er så mye kalk i det, det smaker helt fælt. Men nå… får ikke nok:knegg: så får i meg mye vann da:happy:men vannet hos foreldrene mine som har vært det beste vannet smaker nå pyton:knegg:
 
Våknet halv ett med en intens craving på samyangnudler med riskake (sånn gummiris-pasta ish) oppi. Vi har ikke det. Helt fortvilende faktisk. Kvalmen ble ganske intens, og ingenting annet frister, helt tullete. Har aldri cravings på asiatisk mat ellers. Lager stekte nudler nå og håper det skal stoppe cravingen sånn at jeg kan legge meg
 
Lurer på om det blir melk denne gangen også... Har plutselig fått veldig lyst på melk og drikker noen glass daglig, men foreløpig har alle lyster vært forbigående.

Men frukt er fortsatt godt :joyful:
 
Craver veldig ofte koteletter :D
 
Back
Topp