Hva craver du?

Lakris og spekemat! Akkurat de tingene man henholdsvis skal spise lite av og unngå. Men må tilstå det har blitt litt lakris i det siste. Skulle ønske det var en eksakt grense å forholde seg til.
 
  • Liker
Reactions: ias
Jeg har så lyst på brødskiver med diverse pålegg! Gulost, skinke, leverpostei :smiley-angelic001
 
Har lyst til å ha lyst på mat:arghh:
Jeg lever for å spise til vanlig og er glad i å kokkelere. Å være kvalm, slite med oppkast og ha null matlyst er det værste som finnes. Gleder meg til andre trimester og jeg endelig kan nyte mat igjen.
 
Lakris og spekemat! Akkurat de tingene man henholdsvis skal spise lite av og unngå. Men må tilstå det har blitt litt lakris i det siste. Skulle ønske det var en eksakt grense å forholde seg til.
I Nederland hvor jeg kommer ifra sier retningslinjene maks 8 biter per dag :p men ja, spørs vel hvilken størrelse også.
 
Røde druer er goood :) føler ikke jeg craver noe spesielt, mer at jeg har forskjellige lyster hver dag
 
Lakris og spekemat! Akkurat de tingene man henholdsvis skal spise lite av og unngå. Men må tilstå det har blitt litt lakris i det siste. Skulle ønske det var en eksakt grense å forholde seg til.
En sniker fra mars-termin her :happy:
Jeg hadde også veldig lyst på spekemat, og da jeg oppdaget gravidvennlig salami ble livet som gravid mange hakk bedre! Heter fersk salami fra Grilstad, og finnes i de fleste matbutikker.
 
I Nederland hvor jeg kommer ifra sier retningslinjene maks 8 biter per dag :p men ja, spørs vel hvilken størrelse også.
Det var jo en del! Da kan man hvertfall unne se litt innimellom, men forsøker å nøye meg med 3 biter egentlig, for sikkerhets skyld, og bare av og til.
 
En sniker fra mars-termin her :happy:
Jeg hadde også veldig lyst på spekemat, og da jeg oppdaget gravidvennlig salami ble livet som gravid mange hakk bedre! Heter fersk salami fra Grilstad, og finnes i de fleste matbutikker.
Oj! Det må jeg sjekke ut! Tusen takk for tips!
 
En sniker fra mars-termin her :happy:
Jeg hadde også veldig lyst på spekemat, og da jeg oppdaget gravidvennlig salami ble livet som gravid mange hakk bedre! Heter fersk salami fra Grilstad, og finnes i de fleste matbutikker.
Bare synd den er en av de som har mest tilsetningsstoffer :rolleyes:
 
I all hovedsak salt og fet mat... :wtf: Ost&bacon pølse fra Shell er favoritten, hvis jeg vil ha noe.
 
Mcflurry, vet ikke om jeg klarer å spise det eller holde det nede. Men fikk plutselig lyst på det
 
Når jeg gikk med størstemann cravet jeg kaffe latte med ekstra karamell i OG dispenser solo, måtte ha det hver dag, og minimum en av tingene(ellers ble jeg et troll:hilarious:)
Med neste måtte jeg ha sun lolly is med pære eller bringebærsmak, og riskrem:wacky:
Denne gangen, absolutt ingenting.
Men så har jeg vært nede for telling med kvalme, så ingenting frister i stor grad. Har fått i meg banan og polarbrød, liksom:wideyed:
 
Kan man drikke redbull hvis man unngår koffein den dagen?
Og powerade er helt greit?
Så lenge man holder seg til anbefalt mengde koffein skal det gå fint. Jeg har unngått det. Er vel andre ting i energidrikk som ikke er helt bra tror jeg. Men mtp koffein er eet trygt :happy: Power aid er ikke koffein i så bare å drikke
 
Jeg har dilla på avokado og skummet kulturmelk om dagen. Mens Bris, som jeg måtte ha sist svangerskap, orker jeg ikke lenger.
 
Back
Topp