HerligVi må deleungene har en liten inntekt med å løpe bort til sine onkler for å selge
![]()
Og onklene blir sikkert såå glade for lokale egg av friske høner 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HerligVi må deleungene har en liten inntekt med å løpe bort til sine onkler for å selge
![]()
Og onklene blir sikkert såå glade for lokale egg av friske høner 
Vi er to voksne og 4 barn på mindre plass. (Men fire soverom), såKommunen har klart å trykke inn to voksne og fem barn i det huset vårt vi leier ut![]()
snart 5, håper vi. 
De er jo relativt lettvinte mtp passÅ herlighet! Så fine! Jeg drømmer også om hønerMen litt styrete at man ikke kan reise da dem da, med hunden er det jo litt enklere. Hun blir jo bare med. Men ja, høner hadde virkelig vært fint
Men jeg tror jeg hadde synes det var skikkelig ille hvis de ble tatt av rovdyr. Og jeg er ganske sikker på at jeg ville taklet dårlig å avlive de selv…
![]()

Så fine..!! Jeg vil også ha høns, men vet ikke helt om jeg orker enda - må ordne hønsehus i så fall, og det er ikke første prioritet, for å si det sånnTelles dette som hage og hus? Vi har høner i hagende to første er to av de 25kyllingene som kom i vår/sommer og siste bildet er av favoritthøna mi "lille pip"
![]()
Skal sies at tre av dem er unge menn (16-20årsalder) og to mindre jenter, guttene er visst litt lei da de sjeldent får privatlivVi er to voksne og 4 barn på mindre plass. (Men fire soverom), såsnart 5, håper vi.
![]()

Det var heldigvis hønsehus her! Men kledning måtte byttes osv, heldigvis hadde vi endel rester fra kledningen på huset ble byttet, så utnyttet detSå fine..!! Jeg vil også ha høns, men vet ikke helt om jeg orker enda - må ordne hønsehus i så fall, og det er ikke første prioritet, for å si det sånn

JaHerligOg onklene blir sikkert såå glade for lokale egg av friske høner
![]()
Herlig! Mamma har høns. Og geit. Ikke plass til alt sånt selvDet var heldigvis hønsehus her! Men kledning måtte byttes osv, heldigvis hadde vi endel rester fra kledningen på huset ble byttet, så utnyttet det![]()
KoseligHerlig! Mamma har høns. Og geit. Ikke plass til alt sånt selv
GeitHerlig! Mamma har høns. Og geit. Ikke plass til alt sånt selv
Det har jeg hatt lyst på siden jeg var lita. Men absolutt ikke mulig å få til her jeg bor nå, altså
GeitDet har jeg hatt lyst på siden jeg var lita. Men absolutt ikke mulig å få til her jeg bor nå, altså
![]()
Jeg prøvde å overtale foreldrene mine til å ha geit i hagen når jeg var liten. Merkelig. De ville ikkeDe er koselige, de, haha. De pleide ha sau før, men .. ikke helse til å løpe opp og ned fjellet etter dem, spesielt ikke når arbeidsverktøyet døde. (Gjeterhund). Dessuten, geiter føder lettere enn sau.winwin

MerkeligJeg prøvde å overtale foreldrene mine til å ha geit i hagen når jeg var liten. Merkelig. De ville ikke![]()

Jeg prøvde å overtale foreldrene mine til å ha geit i hagen når jeg var liten. Merkelig. De ville ikke![]()

Ååh spennendeÆæææ, i morgen klokken 10.00 overtar vi nøkkelen til vårt nye hjem![]()

Så utrolig spennende!!! Lykke til!Ææææ, i morgen klokken 10.00 overtar vi nøkkelen til vårt nye hjem![]()

Åå, så spennende!!Ææææ, i morgen klokken 10.00 overtar vi nøkkelen til vårt nye hjem![]()

Hvordan gikk overtakelsen? Var alt som forventet eller dukket det opp noen overraskelser?Ææææ, i morgen klokken 10.00 overtar vi nøkkelen til vårt nye hjem![]()

Jeg vet ikke. Det er samboer og far som er og får nøklene. Orket ikke dra med 2 åringen på det. Og siden jeg enda ikke har hørt noe, så drar det ut, så tenker det var en grei vurderingHvordan gikk overtakelsen? Var alt som forventet eller dukket det opp noen overraskelser?![]()
![]()