Hus og hage tråden

Kommunen har klart å trykke inn to voksne og fem barn i det huset vårt vi leier ut :bag:
Vi er to voksne og 4 barn på mindre plass. (Men fire soverom), så :hilarious: snart 5, håper vi. :bag:

Å herlighet! Så fine! Jeg drømmer også om høner :Heartred Men litt styrete at man ikke kan reise da dem da, med hunden er det jo litt enklere. Hun blir jo bare med. Men ja, høner hadde virkelig vært fint:love7Men jeg tror jeg hadde synes det var skikkelig ille hvis de ble tatt av rovdyr. Og jeg er ganske sikker på at jeg ville taklet dårlig å avlive de selv…:nailbiting:
De er jo relativt lettvinte mtp pass :) som nevnt tidligere, fylle på mat og vann daglig, hente egg og se at de har det greit ellers :) skulle gjerne hatt hund! Og hvis det ikke blir noe baby nr 3, så SKAL jeg ha hund i nærmeste fremtid :p

Ja, det er trassig å avlive. Vurderer å senere heller kjøpe sorterte hønekyllinger, så vi slipper det ❤️ men det var faktisk oppriktig vondt da gamlehøna ble tatt av hauken, hun var 7år, nesten like gammel som sønnen vår (han ble 7år noen få mnd før gamlehøna) :smiley-angry017:p en blir glad i disse rare dyrene ❤️

Telles dette som hage og hus? Vi har høner i hagen :hilarious: de to første er to av de 25kyllingene som kom i vår/sommer og siste bildet er av favoritthøna mi "lille pip"❤️
Så fine..!! Jeg vil også ha høns, men vet ikke helt om jeg orker enda - må ordne hønsehus i så fall, og det er ikke første prioritet, for å si det sånn

Vi er to voksne og 4 barn på mindre plass. (Men fire soverom), så :hilarious: snart 5, håper vi. :bag:
Skal sies at tre av dem er unge menn (16-20årsalder) og to mindre jenter, guttene er visst litt lei da de sjeldent får privatliv :hilarious:

Så fine..!! Jeg vil også ha høns, men vet ikke helt om jeg orker enda - må ordne hønsehus i så fall, og det er ikke første prioritet, for å si det sånn
Det var heldigvis hønsehus her! Men kledning måtte byttes osv, heldigvis hadde vi endel rester fra kledningen på huset ble byttet, så utnyttet det :hilarious:

Det var heldigvis hønsehus her! Men kledning måtte byttes osv, heldigvis hadde vi endel rester fra kledningen på huset ble byttet, så utnyttet det :hilarious:
Herlig! Mamma har høns. Og geit. Ikke plass til alt sånt selv

Geit :Heartred Det har jeg hatt lyst på siden jeg var lita. Men absolutt ikke mulig å få til her jeg bor nå, altså:bag:

De er koselige, de, haha. De pleide ha sau før, men .. ikke helse til å løpe opp og ned fjellet etter dem, spesielt ikke når arbeidsverktøyet døde. (Gjeterhund). Dessuten, geiter føder lettere enn sau. :p winwin

De er koselige, de, haha. De pleide ha sau før, men .. ikke helse til å løpe opp og ned fjellet etter dem, spesielt ikke når arbeidsverktøyet døde. (Gjeterhund). Dessuten, geiter føder lettere enn sau. :p winwin
Jeg prøvde å overtale foreldrene mine til å ha geit i hagen når jeg var liten. Merkelig. De ville ikke:wacky:

Hvordan gikk overtakelsen? Var alt som forventet eller dukket det opp noen overraskelser? :D :nailbiting:
Jeg vet ikke. Det er samboer og far som er og får nøklene. Orket ikke dra med 2 åringen på det. Og siden jeg enda ikke har hørt noe, så drar det ut, så tenker det var en grei vurdering :laughing002

Back
Topp