Tenker vi kjører selv. Har en far som driver med ved, og har giga henger. Han har kjørt flytting hver gang jeg har flyttet, og er sommvablog veldig på tilbudssiden. Jeg har ikke lyst til å løfte eller bære så mye, så samboer får tromme sammen noen kompiser til det. Regner med det kan gå rimelig kjapt.
Jeg vet ikke om det er søkt med garasje fra gammelt av. Det er uansett søkt utfra tomta som den er nå, og vi driver å undersøker mulighetene for å kjøpe på tomt på nedsiden av huset. Det er der bare skau og så kalt «fellesareal». Der ville det vært mye bedre å ha garasje. Og så får man hele hagen som har sola hele døgnet til å bare være hage. Men vi får se hvor lett det er. Evt om de er villig til å leie det ut som festetomt for en garasje. Er mye festetomter på feltet der. Fra gammelt av hører jorden der til kirken visstnok. Så vi får se.
Ikke gravd opp enda. Men nå som vi har en plass å grave dem ned er det bare å begynne. Men, nå skal 2 åringen sove, og da tror jeg jeg også skal passe på å ta en blund