Spørs hvem vi skal på juleselskap til og om det er mange barn der. Hunden vår blir så stresset med 3-4 barn som skal løpe etter han hele tiden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tar dere med hunden om dere skal i juleselskap hos andre? Forventer dere at det er greit?
Ønsker du ag dine gjester tar med seg hunden om de skal i juleselskap hos deg?
Har samme her. Vi vil helst feire jul hjemme, men svigers kommer ikke uten hunden, for det er så synd på den. Jeg er ekstremt allergisk, men måtte bare gi meg et år fordi jeg ville være hjemme. Skjønner ikke at de MÅ ha den med.Svigerfamilien min skulle plent ha med hundene da vi feiret jul her et år. Det er da snakk om 5 hunder til sammen. Da måtte jeg sette foten ned! Vi skulle allerede være 10 stk, altså fullt hus for oss. De ble ganske snurt og prøvde å forhandle med oss. Frekt, synes jeg! De hadde ingen gode grunner for å ha de med, bare "jammen stakkars... De må være alene på julaften!" Som om de merket forskjell på julaften og en vanlig arbeidsdag.
Jeg ga meg ikke og hundene hadde det helt fint hjemme alene.![]()
Nei, det ønsker jeg ikke. Men ta gjerne med katten![]()
Har samme her. Vi vil helst feire jul hjemme, men svigers kommer ikke uten hunden, for det er så synd på den. Jeg er ekstremt allergisk, men måtte bare gi meg et år fordi jeg ville være hjemme. Skjønner ikke at de MÅ ha den med.