HulderBabyer (Gravid)

Tusen takk :love017 Ja jeg lurer på hvor pauseknappen er blitt av:hilarious: Hadde allverdens tid da jeg gikk med storebror og nå er det ikke tid til noen ting:laughing002

Takk for oppmuntring angående magen og vekta❤️ Jeg har lang overkropp og det er nok god sannsynlighet for at det er masse plass i bekkenet da jeg er heller velsignet i den regionen:cool01 Satser på at det er derfor magen ser mindre ut, spesielt når jeg ligger. Vekstkurven er jevn og fin heldigvis, bare helt nederst på normalfeltet
Huff ja de bekymringene altså, er det ikke det ene så er det det andre. Vet liksom ikke om man skal le eller grine:laughing002:sad010:bag: Det er jo en del av å bli mamma og da, men vi trenger jo ikke like det.
Hva vil 25 persentilen si i forhold til 50? Har dette også noe med størrelse å gjøre?

Min mor ble operert på fredag, protese da bruddet viste seg å ha 4 deler i stedet for 3 + ville grodd veldig dårlig uten. Hun har vært innlagt hele helga pga smerter, men håper på å reise hjem i morgen. Jeg håper fortsatt på et mirakel og at de kan komme, men alt taler imot det. Viktigste er jo uansett at hun blir helt fin igjen og at EM og dyra har noen til å passe på seg mens vi er på sykehuset❤️
Min baby er en 25-percentiler. Litt mindre enn gjennomsnittet som er 50-percentilet, så ja det går på størrelse. Eks. Gjennomsnittslengden for en 3 mnd gammel baby er 62 cm. 62 cm = 50%. Om babyen er litt kortere så vil den synke i percentil, er babyen lengre vil den stige i percentil hvis det gir mening :)
 
Back
Topp