Tusen takk, sender en tilbakeSender en god klem din vei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk, sender en tilbakeSender en god klem din vei
Du har helt rett i at det ikke står helt bra til på loftet for tida, det syns altsåFøler som vanlig med i kulissene her Tror jeg har gratulert deg, men hvis ikke - gratulerer!
Jeg synes du bør spandere på deg en ultralyd. Synes ikke det virker som du har det helt bra i hodet, om det er lov å si. Mener virkelig bare godt. Jeg måtte ta ultralyder ukentlig for å klare å stå i det og har litt samme historikk som deg. Skjønner at du ikke kan det mtp reisevei og den prisen, men det gjør så godt å vite. Hvis du ser et hjerte som slår nå så har du jo veldig gode odds. 8+0 er jo en stor milepæl i utviklingen. Også kunne du kanskje bedt jordmor prøve seg med doppler fra 10 uker. Da kan du kanskje få stikke innom ukentlig frem til du får ultralyden på sykehuset?
Den kvalmen og fulle følelsen i magen er virkelig et godt tegn
Er vondt å skulle gå gjennom en spontanabort mentalt hver dag nesten. Virker jo litt som det er det du gjør. En vellykket ultralyd kjøper deg nok noen uker ro og sjelefred. Så begynner man kanskje tvile igjen, men da er det ikke så lenge til otul. Hvis det har gått til grunne er det også bedre å vite det så tidlig som mulig.Du har helt rett i at det ikke står helt bra til på loftet for tida, det syns altså
Så godt hyppige ultralyden hjalp deg! Fikk du dekket noen eller betalte du alle selv?
Forrige jordmora mi og legen jeg hadde før der igjen nektet doppler før uke 12 så det spørs vel, men kan jo alltids spørre Har og lyst til å bestille meg en selv. Lurer på om det kan hjelpe litt.
Tusen takk for oppmuntring og støtte
Det er ikke langt ifra at det er så ille.Er vondt å skulle gå gjennom en spontanabort mentalt hver dag nesten. Virker jo litt som det er det du gjør. En vellykket ultralyd kjøper deg nok noen uker ro og sjelefred. Så begynner man kanskje tvile igjen, men da er det ikke så lenge til otul. Hvis det har gått til grunne er det også bedre å vite det så tidlig som mulig.
Jeg fikk de dekket. Vet ikke hvor du holder til, men i Oslo er det mye kompetanse på dette med habituell abort så jeg ble henvist til en gynekolog som har fulgt meg opp i 10 graviditeter, hvorav 3 har vært vellykkede. Tipper det er blitt over 100 ultralyder Får helt vondt av å lese om så mange som får så dårlig oppfølging om det så «bare» er ultralyd for trygghetens skyld. Den betyr så mye når man har mye bagasje.
Å nei så kjipt, og sånn uflaks! Men tross alt godt å høre at det gikk bra med deg!8+3
Skulle vært hos jordmor i dag, men slik gikk det ikke. Såpeglatte veier uten strø gjorde at jeg havnet i grøfta og måtte vente halvannen time på bergingsbil. Det gikk helt fint med meg og ganske bra med bilen, noen riper bare. Var oppe av grøfta omtrent når timen min skulle begynt
Håper på ny time snart, har sånn behov for å snakke med jordmor nå!
Uff! Har virkelig ikke flaks denne gangen du med oppfølgingen hos helsevesenet... men godt å høre at alt gikk bra med deg og spiren, at det var en rolig tur ut i grøfta. Håper du får en ny time innen få dager!!8+3
Skulle vært hos jordmor i dag, men slik gikk det ikke. Såpeglatte veier uten strø gjorde at jeg havnet i grøfta og måtte vente halvannen time på bergingsbil. Det gikk helt fint med meg og ganske bra med bilen, noen riper bare. Var oppe av grøfta omtrent når timen min skulle begynt
Håper på ny time snart, har sånn behov for å snakke med jordmor nå!
Hahaha, nei. Her skal det som kan gå galt gå galt, bank i bordet! Fikk ny time nå på fredag heldigvis, gleder meg voldsomt!Uff! Har virkelig ikke flaks denne gangen du med oppfølgingen hos helsevesenet... men godt å høre at alt gikk bra med deg og spiren, at det var en rolig tur ut i grøfta. Håper du får en ny time innen få dager!!
Bank i bordet ja, nå er det nok som har skjedd. Smooth sailing fra nå takkHahaha, nei. Her skal det som kan gå galt gå galt, bank i bordet! Fikk ny time nå på fredag heldigvis, gleder meg voldsomt!
Går det fint med deg?
Godt du skal til jordmor i dag blir godt å få snakke med henne. Masse lykke til, denne gangen skal det gå fint helt til mål9+0
Huff, kjenner dette er en skummel periode, var rundt disse tider forrige lille spire sluttet å utvikle seg Skal endelig til jordmor i dag og få luftet hodet litt, det tror jeg vil gjøre godt.
Tusen takkBank i bordet ja, nå er det nok som har skjedd. Smooth sailing fra nå takk
Godt du skal til jordmor i dag blir godt å få snakke med henne. Masse lykke til, denne gangen skal det gå fint helt til mål
Hvordan gikk det hos jordmor?9+0
Huff, kjenner dette er en skummel periode, var rundt disse tider forrige lille spire sluttet å utvikle seg Skal endelig til jordmor i dag og få luftet hodet litt, det tror jeg vil gjøre godt.
Hvordan går det med deg?
Hei, og tusen takk for omtankenHåper alt står bra til med deg
Er det ul i morgen? Håper og tror at alt står bra til med lille spireHei, og tusen takk for omtanken
Er 11+2 i dag og holder omtrent pusten for morgendagen Et bittelite håp flammer stadig sterkere i meg, men frykten og angsten er der ennå.
Men et stort lyspunkt er at fantastiske Husbonden overrasket meg stort ved å invitere foreldrene mine på overraskelsesbesøk Vi hadde planlagt at de skulle komme på besøk kommende tirsdag, men i stedet ble EM og jeg møtt av alle tre da vi kom hjem fra barnehagen på fredag Det rant noen gledestårer for å si det sånn.
Jeg må si det hjalp voldsomt på å distrahere meg i disse dagene opp mot 11+3 milepælen.