HulderBabyer (Født)

Åh, så spennende, kan skje noe når som helst nå da:woot: Gleder meg på dine vegene:love017 Vet dere om det blir gutt eller jente?

Tusen takk! Vet det er mange som har vært igjennom verre enn meg, men jeg håper det er vår tur igjen nå:shy::Heartred
Vi får en gutt nr 2:Heartblue

Det er alltid noen som hat gjennomgått verre. Det betyr ikke at man ikke kan føle på at egen situasjon er kjip! Håper virkelig for deg :Heartred
 
Skal ringe lege i morgen og få meg time, skal spørre hva han tenker om støttemedisiner. Tusen takk for tips :love017
Legen på utredningen min omtalte den kjemiske graviditeten jeg hadde sist mnd som en tidlig spontanabort. Syntes det var merkelig i forhold til det du nevner, men jeg rettet henne ikke:smiley-ashamed004
Så bra den kjemiske ble omtalt som graviditet. Lest om flere her som har fått kjemisk regna med i antall graviditeter og det er bra! Jeg var nok bare litt ekstra redd for at de skulle la meg prøve enda en gang uten hjelp, så jeg sørga for at den virkelig ble medregnet :shy: Man får jo forhåpninger fra første positive test, så det er skikkelig vondt med kjemisk også…
 
Så bra den kjemiske ble omtalt som graviditet. Lest om flere her som har fått kjemisk regna med i antall graviditeter og det er bra! Jeg var nok bare litt ekstra redd for at de skulle la meg prøve enda en gang uten hjelp, så jeg sørga for at den virkelig ble medregnet :shy: Man får jo forhåpninger fra første positive test, så det er skikkelig vondt med kjemisk også…
Så bra det ser ut til å være en trend at kjemiske graviditeter teller. Ihvertfall i sammenheng med å få hjelp.
Skjønner godt du smurte litt tjukt på, hadde nok gjort det selv og:shy: Det er tøft å gå igjennom tap uansett❤️
 
4+5

Våknet i dag og ble etterhvert så kvalm at det var nummeret før jeg kastet opp et par ganger. Kom seg når jeg fikk spist et tørt knekkebrød og etterhvert frokost.
Men ifra rundt kl 10 til nå synes jeg det murrer urovekkende. Det stikker og kjennes nesten ut som om mensen skal komme. Jeg er usikker på om det kommer i "tak" sånn som det pleier å gjøre når det går galt. Dessuten har jeg litt luft i magen og lurer på om jeg feiltolker noe av aktiviteten der nede. Tarmbevegelser går jo som kjent litt i rykk og napp...

Dette er slitsomt og tirsdag kan ikke komme fort nok!
 
4+5

Våknet i dag og ble etterhvert så kvalm at det var nummeret før jeg kastet opp et par ganger. Kom seg når jeg fikk spist et tørt knekkebrød og etterhvert frokost.
Men ifra rundt kl 10 til nå synes jeg det murrer urovekkende. Det stikker og kjennes nesten ut som om mensen skal komme. Jeg er usikker på om det kommer i "tak" sånn som det pleier å gjøre når det går galt. Dessuten har jeg litt luft i magen og lurer på om jeg feiltolker noe av aktiviteten der nede. Tarmbevegelser går jo som kjent litt i rykk og napp...

Dette er slitsomt og tirsdag kan ikke komme fort nok!
De første ukene er forferdelige… Så mye bekymring, selv for ting som er normalt. Krysser alt og heier på gullegget ❤️
 
De første ukene er forferdelige… Så mye bekymring, selv for ting som er normalt. Krysser alt og heier på gullegget ❤️
Ja det er de :bag: Føler det blir mye negativt mas her inne, det er ingen svarkrav:hilarious::Heartred
Det er bare godt å ha et sted å øse ut alle bekymringene så ikke Husbonden får alt stakkars:shy:
Glemte å nevne at nå har hva det enn var gitt seg. Magen kjennes bedre ut og følelsen i livmorområdet er mer "normal".
 
Last edited:
4+5

Våknet i dag og ble etterhvert så kvalm at det var nummeret før jeg kastet opp et par ganger. Kom seg når jeg fikk spist et tørt knekkebrød og etterhvert frokost.
Men ifra rundt kl 10 til nå synes jeg det murrer urovekkende. Det stikker og kjennes nesten ut som om mensen skal komme. Jeg er usikker på om det kommer i "tak" sånn som det pleier å gjøre når det går galt. Dessuten har jeg litt luft i magen og lurer på om jeg feiltolker noe av aktiviteten der nede. Tarmbevegelser går jo som kjent litt i rykk og napp...

Dette er slitsomt og tirsdag kan ikke komme fort nok!
Krysser fingre og tær for at dette gangen skal det gå bra, bare spy ut det du må av frustrasjon, første trimester og spesielt de første ukene er så tøffe psykisk når man har gått igjennom en del på forhånd... Vet du vet at alle symptomene dine er normale også i et sunt svangerskap så det trenger jeg ikke si tenker jeg, men sender deg mange gode tanker og klemmer. Jeg har troa på denne spiren ❤️
 
Jeg hadde masse mensmurringer i begynnelsen av første trimester, helt grusomt, men det må ikke bety at det går galt :Heartred Skjønner veldig godt at du blir bekymret da, men håper og tror dette går veien:Heartred:Heartred
Tusen takk for at du deler❤️ Jeg vet jo at det er normalt å kjenne aktivitet, det skjer jo masse, men blir jo helt på tuppa likevel.
Takk, innerst inne er det et lite uslokkelig håp hos meg og om at det kan gå bra :shy:
 
Krysser fingre og tær for at dette gangen skal det gå bra, bare spy ut det du må av frustrasjon, første trimester og spesielt de første ukene er så tøffe psykisk når man har gått igjennom en del på forhånd... Vet du vet at alle symptomene dine er normale også i et sunt svangerskap så det trenger jeg ikke si tenker jeg, men sender deg mange gode tanker og klemmer. Jeg har troa på denne spiren ❤️
Tusen takk❤️ Innimellom øyner jeg såvidt håp jeg og om at dette kan gå:shy:
Kjenner igjen masse symptomer fra det vellykkede svangerskapet mitt også. Håper de vedvarer:angelic:

Tusen takk! Det blir satt ubeskrivelig stor pris på❤️
Har sittet og sippet, (les strigrått) nå når jeg har lest de fine svarene deres @Fjellgeiti , @Lil_sol og Alma❤️ Mange hundre ganger tusen takk:Heartbigred
 
Ja det er de :bag: Føler det blir mye negativt mas her inne, det er ingen svarkrav:hilarious::Heartred
Det er bare godt å ha et sted å øse ut alle bekymringene så ikke Husbonden får alt stakkars:shy:
Glemte å nevne at nå har hva det enn var gitt seg. Magen kjennes bedre ut og følelsen i livmorområdet er mer "normal".
Det er jo det som er så deilig med dagbok - ha en plass å spy ut det en måtte ønske (og skjerme de hjemme litt, kjenner til den :bag:).
Så godt å høre at det har gitt seg!! Heia heia ❤️❤️❤️
 
Det er jo det som er så deilig med dagbok - ha en plass å spy ut det en måtte ønske (og skjerme de hjemme litt, kjenner til den :bag:).
Så godt å høre at det har gitt seg!! Heia heia ❤️❤️❤️
Ja, det kan bli litt mye på hjemmebane :bag:
Tusen takk for heiing :joyful:❤️
 
Jeg hadde masse smerter og murring i magen helt frem til uke 8-9 tenker jeg. Så vondt at jeg måtte ligge med varme må magen. Etterhvert skjønte jeg at det muligens skyltes luft og litt tregere forbrenning. :happy: Jeg tror og håper det går bra ❤️
 
Jeg hadde masse smerter og murring i magen helt frem til uke 8-9 tenker jeg. Så vondt at jeg måtte ligge med varme må magen. Etterhvert skjønte jeg at det muligens skyltes luft og litt tregere forbrenning. :happy: Jeg tror og håper det går bra ❤️
Tusen takk for at du delte din erfaring❤️
Jeg husker lite av begynnelsen på mitt fullgåtte svangerskap; Tok lappen, flyttet og kjørte over halve landet til min bestemors begravelse. Alt før uke 12.
Husker best at jeg var sliten og kvalm :hilarious:

Tusen takk, det hjelper virkelig på humøret og sjela❤️
 
Tusen takk for at du delte din erfaring❤️
Jeg husker lite av begynnelsen på mitt fullgåtte svangerskap; Tok lappen, flyttet og kjørte over halve landet til min bestemors begravelse. Alt før uke 12.
Husker best at jeg var sliten og kvalm :hilarious:

Tusen takk, det hjelper virkelig på humøret og sjela❤️
Kjenner din bekymring! Det var veldig ubehagelig å ha så vondt. Mitt første svangerskap, så jeg ante ikke hva som skjedde. Men er nå 13+2 nå og lillegutt har det helt perfekt i magen :happy:
 
Tusen takk❤️ Innimellom øyner jeg såvidt håp jeg og om at dette kan gå:shy:
Kjenner igjen masse symptomer fra det vellykkede svangerskapet mitt også. Håper de vedvarer:angelic:

Tusen takk! Det blir satt ubeskrivelig stor pris på❤️
Har sittet og sippet, (les strigrått) nå når jeg har lest de fine svarene deres @Fjellgeiti , @Lil_sol og Alma❤️ Mange hundre ganger tusen takk:Heartbigred
Ingenting å takke for, her er vi for hverandre, neste gang er det kanskje jeg som trenger noen gode ord ;)❤️ godt å høre at det hjalp!

Så godt å høre at det roet seg, hvordan går det i dag? Blir spennende på tirsdag! Og veldig positivt med så sterke andre symptomer :love017
 
Ingenting å takke for, her er vi for hverandre, neste gang er det kanskje jeg som trenger noen gode ord ;)❤️ godt å høre at det hjalp!

Så godt å høre at det roet seg, hvordan går det i dag? Blir spennende på tirsdag! Og veldig positivt med så sterke andre symptomer :love017
Selvfølgelig er vi der for hverandre❤️❤️❤️

Det går da i dag også :bag: :hilarious: Prøver å holde meg opptatt, men når jeg setter meg ned kjenner jeg på litt aktivitet i livmorområdet. Dessuten har jeg motvilje for enkelte lukter og matvarer. Og så er jeg sliten og tett i nesa. Håper bare ikke kroppen spiller meg et puss.
 
5+0

Overbevist om at det har gått galt, føler meg ikke gravid i det hele tatt i dag
Vet dette er bekymringer og at varierende symptomer er vanlig. Men tror som sagt det er noen traumer nermest som sitter igjen.

Kjenner jeg gleder meg voldsomt til tirsdag og å komme et skritt videre her. Det blir liksom så målløst å bare sitte og vente og lure.
 
Back
Topp