HulderBabyer (Født)

5+0

Overbevist om at det har gått galt, føler meg ikke gravid i det hele tatt i dag
Vet dette er bekymringer og at varierende symptomer er vanlig. Men tror som sagt det er noen traumer nermest som sitter igjen.

Kjenner jeg gleder meg voldsomt til tirsdag og å komme et skritt videre her. Det blir liksom så målløst å bare sitte og vente og lure.
Det er så utmattende i starten. Skjønner godt du er redd med de erfaringene du har :Heartred
Jeg syns første trimester, og delvis andre også, bare var direkte jævlig :bag:
Vet at ingen kan si noe som hjelper, det eneste som hjelper er som du skriver bekreftelser og det å komme et skritt videre.
Men jeg heier på deg og lille frø! :hello2:Heartred Og sender masse gode tanker!
 
Det er så utmattende i starten. Skjønner godt du er redd med de erfaringene du har :Heartred
Jeg syns første trimester, og delvis andre også, bare var direkte jævlig :bag:
Vet at ingen kan si noe som hjelper, det eneste som hjelper er som du skriver bekreftelser og det å komme et skritt videre.
Men jeg heier på deg og lille frø! :hello2:Heartred Og sender masse gode tanker!
Tusen takk❤️
Det er skikkelig hardt, men det hjelper å lufte hodet her i dagboka også. Når tankene er skrevet ned kommer de liksom ut av hodet for en stund
Takk for heiing❤️❤️❤️
 
Gratulerer så mye med spiren! :Heartred Nå må det gå bra :love7
 
Lurer på om jeg har begynt å bli litt kvalm... :nailbiting::woot: Det var hint i går, men helst sånn at jeg lurte på om jeg bare var sulten og seinere om jeg kanskje hadde forspist meg.

I dag var jeg kvalm før frokost og kvalm før lunsj. Nå sitter lunsjen heller dårlig og jeg lurer på hvordan middagen skal gå.
Håper jeg ikke innbiller meg dette:smiley-angelic001
 
Lurer på om jeg har begynt å bli litt kvalm... :nailbiting::woot: Det var hint i går, men helst sånn at jeg lurte på om jeg bare var sulten og seinere om jeg kanskje hadde forspist meg.

I dag var jeg kvalm før frokost og kvalm før lunsj. Nå sitter lunsjen heller dårlig og jeg lurer på hvordan middagen skal gå.
Håper jeg ikke innbiller meg dette:smiley-angelic001
Sprøtt hvor glad man blir av kvalme, når det egentlig er det verste som finnes :hilarious: Rart å si - men håper også at du ikke innbiller deg det og at du blir kvalm nå, for man vil jo heller være kvalm enn ikke:shy: ❤️
 
Sprøtt hvor glad man blir av kvalme, når det egentlig er det verste som finnes :hilarious: Rart å si - men håper også at du ikke innbiller deg det og at du blir kvalm nå, for man vil jo heller være kvalm enn ikke:shy: ❤️
Kvalme pleier ikke å være noe jeg jubler for nei:hilarious: Men nå er det annerledes:love017
Den har vedvart i hele dag og blir bedre når jeg har spist.
 
Last edited:
Hvordan går det med deg? :Heartred
Går bra her, takk som spør❤️. Synes det er lite symptomer så er nervøs, men i morgen skal jeg nå endelig få tatt blodprøver. Både stoffskiftet og hcg. Og så blir det forhåpentligvis henvisning til ekstra tidlig ultralyd.
Har vært på jobb i dag og er nermest utslitt :hilarious:
 
Last edited:
Går bra her. Synes det er lite symptomer så er nervøs, men i morgen skal jeg nå endelig få tatt blodprøver. Både stoffskiftet og hcg. Og så blir det forhåpentligvis henvisning til ekstra tidlig ultralyd.
Har vært på jobb i dag og er nermest utslitt :hilarious:
Det er veldig nervepirrende i starten når man kanskje ikke har så mye symptomer! Og ihvertfall når man har opplevd å miste :( krysser fingrene for fine prøver! Syns hcg er så skummelt, for det er så lett å synke ned i googlingen :wideyed:
 
Det er veldig nervepirrende i starten når man kanskje ikke har så mye symptomer! Og ihvertfall når man har opplevd å miste :( krysser fingrene for fine prøver! Syns hcg er så skummelt, for det er så lett å synke ned i googlingen :wideyed:
Det er jo mye av innholdet i dagboken her som er grunnen til at jeg er på randen hele tiden. Trodde liksom det skulle gå nå forrige gang, men virkeligheten var jo en hel annen desverre. Nå tør jeg nesten ikke håpe. Gjør det jo fordiom, innerst inne, men prøver å holde det hele på en armlengdes avstand liksom.
Tusen takk :love017 Så lenge hcg dobler seg skal jeg være fornøyd. Håper bare de vil ta denne gangen:rolleyes::hilarious:
 
Det er jo mye av innholdet i dagboken her som er grunnen til at jeg er på randen hele tiden. Trodde liksom det skulle gå nå forrige gang, men virkeligheten var jo en hel annen desverre. Nå tør jeg nesten ikke håpe. Gjør det jo fordiom, innerst inne, men prøver å holde det hele på en armlengdes avstand liksom.
Tusen takk :love017 Så lenge hcg dobler seg skal jeg være fornøyd. Håper bare de vil ta denne gangen:rolleyes::hilarious:
Ja, det er nettopp det. Man vet aldrinog fallhøyden er enorm :( krysser fingrene for deg :Heartred
 
5+4

Ble ikke noen blodprøve i dag, men Husbonden og jeg tok oss en koselig tur til sivilisasjonen likevel. Der gikk jeg til innkjøp av noen nye tester takket være oppmuntringen fra ei god venninne❤️
Jeg satt på badet og gråt mens jeg ventet på at testen skulle trekke ferdig. Kikket opp etter 30 sekunder og da vistes allerede en tydelig teststrek. Dette var testen etter 1 min:
20240116_140244.jpg
Og dette var resultatet etter 4 minutter:
20240116_140539.jpg
Aldri mitt liv sett en dyestealer i virkeligheten :nailbiting: :woot: Med dette resultatet gråt jeg litt til, av glede og lettelse denne gangen❤️
 
Åååh så fantastisk kjære du!! ❤️ det er jo et kjempegodt tegn!! Blir spennende med legetimen på torsdag og nå da ☺️
 
Back
Topp