HulderBabyer (Født)

Se her da!! Også på (ræva) rfsu!! Tenk hvor fin den streken er på cb eller make sure :D

Mistet ikke du også forrige pp?

Gratulerer så mye, dette må bli en terminspire!! ❤️
Skulle likt å sett det ja:bag::hilarious:

Joda, det gjorde jeg. Fikk mensen rundt 3-4 dager for seint tror jeg det var. Gikk som deg litt i kjelleren og trengte pause fra både forumet og aktiv prøving.

Tusen takk! Håper du får din terminspiren denne PP:love017
 
Last edited:
Skulle likt å sett det ja:bag::hilarious:

Joda, det gjorde jeg. Fikk mensen rundt 3-4 dager for seint tror jeg det var. Gikk som deg litt i kjelleren og trengte pause fra både forumet og aktiv prøving.

Tusen takk! Håper du får din terminspiren din denne PP:love017
Må si det ga meg litt ekstra håp :love017 håper jeg kan joine deg i september i 9 mnd :woot:
 
Tusen takk!! ❤️ Ja det kommer uansett mye godt i 2024, gleder meg til å begynne å kikke og endelig få noe som er vårt eget her nede! ☺️❤️ Og ja, man må respektere hverandre, det er tøft å stå i dette. Han har jo vært superinvolvert hele veien så han skal få slippe å høre om alle testene og detaljene nå fremover. Forhåpentligvis kommer det fort fordi vi slipper skuldrene ned (lov å håpe hihi). ❤️ :love017

Men se her da fine du!!! ❤️:eek: Skjønner godt følelsen du sitter med, håper sterkt at denne gangen sitter den. Krysser alt jeg har for deg og synes det lover godt når den kom så tidlig ☺️:happy093:love7
Jeg tror dere kommer til å ha mye gøy med å lete etter hus. Er så kjekt å kikke rundt og drømme litt i tillegg mens prosessen pågår :joyful:
Så bra dere har støttet hverandre i prosessen, fortsett med det og kos dere sammen som familie:Heartred
Hihi, turde knapt håpe, men våget å tenke en liten tanke i de baner jeg og da vi gikk inn i denne PP:shy:
Ønsker dere en terminspire så snart som mulig :Heartbigred

Tusen takk:Heartbigred
 
Litt sånn mer formell oppdatering i dag:

3+4

I går var jeg på sykehuset for time til utredning ift habituell abort. Legen fikk full oversikt over alle tap og levende barn, helse, levevaner og det hele. Tok livmorhalsprøve og innvendig ultralyd av livmor og eggstokker. Alle blodprøver hun ville tatt var alerede ordnet da jeg mistet i juli og samtlige er innenfor normalen.
Livmora er også normal med tjukk og god slimhinne pr i går. Legen så noe som kanskje, muligens var en liten muskelknute på bakre veggen, men ingenting hun ville gjøre noe med. Jeg nevnte at jeg var bekymret for alderen min, men hun mente at den ikke var noe problem siden vi blir lett gravide og har mistet på forskjellig svangerskapslengde hver gang.
Det vil jo heller gå bra enn dårlig som hun sa. Jeg holdt meg for god til å nevne at 1 av 5 ikke akkurat er gode ods:hilarious: Vet jo at hun har rett statistisk sett, men det hjelper jo ikke oss. Men jeg digrerer litt.

Etter timen kjøpte jeg tester på sykehusapoteket. Dessverre hadde de bare rfsu og CB, så det ble rfsu:rolleyes: Skulle kjøpt en CB digital også, men det får være til seinere.
Da vi kom hjem løp jeg på do for å teste med EM svirrende inn og ut av doen. Endeløse "ka e det?" fulgte på:hilarious:
Fikk nå til slutt dyppet testen og satt på stoppeklokka. Det tok ikke lenger tid enn et knapt minutt så skimtes strek nr 2, og selv om det ikke synes så godt på bildet var den ganske tydelig etter 3 min. Ingen tvil om at den var positiv:woot:
Husbonden luftet hundene mens alt dette foregikk så jeg løp opp og rota fram t-skjorta vi kjøpte til EM sist graviditet. Den det står 'Storebror' på. Da Husbonden kom inn tok det ham ikke mer enn 10 sekunder å kjenne den igjen og å spørre, litt forsiktig, om det var sant:Heartred

Hadde litt mistanke denne gangen for tror jeg kjente festesmerter 7 dpo og det har murret i livmora siden 8 dpo. Vanligvis pleier all aktivitet i livmorområdet å avta når jeg nærmer meg 8 dpo for så å dukke opp igjen den dagen jeg får TR på døra.
Dessuten syntes jeg det luktet spy i bilen når vi var underveis til sykehuset:hungover: Det har jo vært en gjenganger:hilarious: På hjemveien lukta den natron:laughing002

Husbonden har en veldig god følelse denne gangen og jeg hiver meg forsiktig på. Men jeg har fortsatt lyst til å bare glemme det hele til vi har passert uke 12:nailbiting::hilarious::bag:
 
Det begynner nesten å gå opp for meg.
:excited001:sad010

20240104_090405.jpg
Begynner så smått å kjenne meg sliten, tett i nesa, trøtt og emosjonell. Og strekene bare øker i styrke!
Den øverste er tatt på konsentrert ettermiddagsurin, den neste på godt hydrert formiddag og den nederste tatt i dag tidlig.
Men jeg føler meg rådvill. Har lyst til å få kontakt med jordmor raskt og få time til tidlig ultralyd. Men som nevnt har jeg også lyst til å ikke forholde meg til denne graviditeten i det hele tatt. Lyst til å bare slå av og glemme det, men så vil jeg ikke det heller.
Er vanskelig dette her, må bare lufte tankene.
 
Last edited:
Sjekk den stigninga da!! Dette må gå bra ❤️
Skjønner godt hva du mener og føler på, jeg har ventet til hvert fall over ikm med å kontakte lege for tidlig henvisning og tett oppfølgingav ultralyder, og jm kontakta jeg ikke føre etter uke 10 når jeg begynte å få håp om at kanskke dette går❤️ det er lov å kjenne på det at dette er skummelt, men pass på at du ikke står i det alene og kanskje det er akkurat jm du trenger tidlig?
Heier på spiren!
 
Hurra! Heier på deg!
 
Sjekk den stigninga da!! Dette må gå bra ❤️
Skjønner godt hva du mener og føler på, jeg har ventet til hvert fall over ikm med å kontakte lege for tidlig henvisning og tett oppfølgingav ultralyder, og jm kontakta jeg ikke føre etter uke 10 når jeg begynte å få håp om at kanskke dette går❤️ det er lov å kjenne på det at dette er skummelt, men pass på at du ikke står i det alene og kanskje det er akkurat jm du trenger tidlig?
Heier på spiren!
Håper det:D Tusen takk!

Lege skal jeg kontakte nå over helga ettersom de ville overvåke stoffskiftet mitt og så blir det jm etter det en gang:)
 
Lenge siden jeg har vært innom her nå, så det var syyykt hyggelig å se de fine testene dine! Gratulerer så mye! :Heartred denne må jo bare sitte hele veien!:Heartred
 
Lenge siden jeg har vært innom her nå, så det var syyykt hyggelig å se de fine testene dine! Gratulerer så mye! :Heartred denne må jo bare sitte hele veien!:Heartred
Hei :love017
Hvordan går det med deg? Husker ikke når du hadde termin:facepalm:

Tusen takk! Hadde vært så stas med en 2024 baby, så håper voldsomt:D:Heartred
 
Back
Topp