Hodet festa?

Denne tassen ligger noen ganger med hodet ned, og så snur han seg innimellom litt slik at han ligger i delvis tverrleie. Har sagt at han må slutte med det tullet, for det gjør vondt og han kan ikke komme ut på den måten men han hører ikke etter. :P
Jordmor sa ikke noe på kontroll i uke 37, annet enn at det ikke var usannsynlig at han enda drev å flytta på seg. Hun virka ikke bekymra. Er 38+6 ved neste kontroll, og hvis han ikke da har sluttet å snu seg må jeg jo spørre hvordan det skal gjøres når han vil ut.
Storesøster ble født 38+3 men nesten så jeg håper han venter litt ekstra så jeg får snakket med jordmor før fødsel. :confused:
Får håpe ungen bestemmer seg snart da og legger seg riktig :-D

Får håpe ungen bestemmer seg snart da og legger seg riktig :-D
Ja, søstra gjorde jo det i uke 38 så holder en knapp på at denne tassen gjør det samme. Er jo ikke noe særlig å gå rundt og bekymre seg for leiet til babyen.

Kontroll idag og hode er festet.
Lå godt plantet sist kontroll også i uke 36. Mener legen sa at hode var festet da også.
Idag er eg 39+6 ☺

Var på ul i dag siden jordmor ikke klarte finne ut hvordan hun lå. Hode var festa og godt nedi. Hadde jo håpt att dette skulle lette på trykket på ribbeina, men neida. Kjennes av og til som om hun vil presse seg ut oppover, og jeg puster som en hval

Er 37+0 i dag og hodet ikke festa enda. Men tror det er noe som foregår der nede for det er så rare følelser til tider, og i følge legen så jobber hun fortsatt med det :)

Back
Topp