Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her - ikke vanlig visstnok (sa jordmor) at de fester seg hos flergangsfødende. Ingen av mine 2 andre var forøvrig festet heller. Men ut kom de jo..Her ligger hodet til lille Laaangt nede i bekkenet, men fortsatt bevegelig...spørs vel om det fester seg helt da dette er nr 3.
Dersom hode ikke er festet så pleier de være mer obs på å sjekke i forhold til navlestrengen som kan snurre seg rundt halsen når vannet går.Hodet ikke festet, var på kontroll i dag (uke 36+0). Er førstegangs. Bør det feste seg og hvorfor? Så lenge han ligger med hodet ned tenker jeg?
Første mi snudde seg flere ganger i alle retninger helt til uke 38. Først da la hun seg med hodet ned og festa seg, ble født få dager etterpå.Jeg er 34+6 og fortsatt seteleie her. Noen her som har opplevd at babyen snudde seg sent?
HahahaMini sitt hode hang fast på kroppen allerede i uke 10 her.
Høhø!
Ja, er nok festet sa jm torsdag forige uke. Er 36+0 idag
Min lå i seteleie frem til i forrige uke tror jeg. Men var snudd denne uka. Ifølge jm så snur de aller aller fleste seg 2-4 uker før terminJeg er 34+6 og fortsatt seteleie her. Noen her som har opplevd at babyen snudde seg sent?