Hodet festa?

Skal på kontroll hos jm i dag (38+1), håper hun sier at hodet nå er festet! Oppdaterer etter timen :) er førstegangsfødende :)

Jeg er flergangsfødende. Hodet var "nesten festet" på kontroll for 2 uker siden, så jeg er spent på timen i morgen, om det er samme eller helt festet nå..

Hodet var ikke festet da jeg var på kontroll i går. Er andre gangs. Men hodet festet seg ikke før fødsel sist gang :)

Skal på kontroll i morgen så da får jeg se. :)

Var på kontroll for 4 dager siden (da var jeg 36+6), og hodet var nesten festet.

Jeg skal selv på kontroll i morgen så er spent på hva legen sier :)
Jeg syns h*n ligger så langt nede.....

Her ligger hodet til lille Laaangt nede i bekkenet, men fortsatt bevegelig...spørs vel om det fester seg helt da dette er nr 3.

Hodet er festet. Uke 36.4 3gangs :)

Hodet var festet tidlig sist gang. Denne gangen har han ligget med hodet ned i mange uker, men det er ikke festet per definisjon. Men godt plantet der det skal være, så jeg er fornøyd :)

Skal på kontroll hos jm i dag (38+1), håper hun sier at hodet nå er festet! Oppdaterer etter timen :) er førstegangsfødende :)

Hodet var langt nede i bekkenet, men han var ikke heeeelt festet enda :/ jm skrev H(B) på helsekortet, dvs hodeleie og bittelitt bevegelig :p satser på at han fester seg snart!

Er 38+1 på vei i dag, og sist jeg var på kontroll hos jordmor for 9 dager siden så lå hodet langt ned og var godt festet :) er førstegangs:)

Skall på kontroll på mandag hos jordmor får hoppas de har festat seg

Jeg var på kontroll i går, 35+5, da var det ikke festa, men han lå likevel langt nede i bekkenet :)

Hodet ned men ikke festet. Er 2 gangs. Hodet festet seg ikke før fødsel sist så det blir vel samme denne gangen :)

Back
Topp