Ok takk for tips.
Må lære meg å felle av:O
Klarer jeg genser da mon tro????
I stedet for å lage små lapper kan du lage remser med lapper. Bare å bytte farge hvis du ønsker, så blir det også mindre å sy sammen når du er ferdig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok takk for tips.
Må lære meg å felle av:O
Klarer jeg genser da mon tro????
Smart. Takk for tipsI stedet for å lage små lapper kan du lage remser med lapper. Bare å bytte farge hvis du ønsker, så blir det også mindre å sy sammen når du er ferdig![]()
Supert. Takkhttp://mariaskappel.no/2012/08/15/skappel-genseren-igjen/
Her er oppskriften på skappel genser
Skal se om jeg kan finne den andre steder også, da med annet garn![]()
Supert. Takk![]()
oK TAKKKan du bruke drops alpaca ca 32 kr og brushed alpaca silk ca 23 kr per nøste på nettet. Hadde gått I strikke butikk å spurt jeg![]()
Ny tråd på det du strikker? Samme farge? På ende eller midt I ?Hjelp takk. Skl ha ny tråd på...Hvordan gjør jeg da?
Har brukt et garn med hvit, lilla og rosa i samme nøste. Når det er brukt opp skal jeg kun ha rosa.Ny tråd på det du strikker? Samme farge? På ende eller midt I ?
Har brukt et garn med hvit, lilla og rosa i samme nøste. Når det er brukt opp skal jeg kun ha rosa.
Kjekt med litt hjelp når man er nybegynnerBare hyggelig![]()
![]()
Takk takkhttp://www.barebambus.no/garn-og-tilbehor/bambusgarn
Her selger de bare bambus garnet ikke hvordan det er å strikke med, for det har jeg aldri gjort.
Ville tro det sto noe om garnet der å. Hvis de ikke har I butikken eller ikke har de fargene du ønsker![]()
Så fint det ble og så flink du erHar strikket teppeGjenstår bare å feste trådene. I følge mønsteret skal det også være en heklet kant rundt, men får se hva det blir til
Vis vedlegget 128811
Kjempe søtt teppeHar strikket teppeGjenstår bare å feste trådene. I følge mønsteret skal det også være en heklet kant rundt, men får se hva det blir til
Vis vedlegget 128811
Har strikket teppeGjenstår bare å feste trådene. I følge mønsteret skal det også være en heklet kant rundt, men får se hva det blir til