Hobbytråden

Dro frem den nye symaskina mi i går for første gang. Litt å sette seg inn i, men jammen fikk jeg testa den:) sydde meg en rispose som kommer veldig godt med nå med alle vondter her og der:D
 
Gårsdagens/kveldens innsats, litt forskjellig ja. Gulpekluter (eller nattmatkluter som jeg kaller dem :p ) og smekker. Tror de skal være ganske praktiske:) og ja, det er meningen at de ikke skal være firkantet altså ;)

Lagde noen få til storesøster sist gang, og brukte de mye. Men med billig fleecestoff fra jysk vet jeg ikke enda hvordan kvaliteten er :p men pleier å gå greit sånt!

Vis vedlegget 140607
Så flotte de var :) likte det at de ikke var rette jeg :) og så flink du er:)
 
Den lilla ja:D Og så den med blomster som nr 2:p

Så kreativ og dyktig som du er...tviler jeg ikke på du klarer det
Tusen takk :) har fått begynt, men symaskinen måtte jo begynne og tulle :p nå er det skikkelig iq-test for meg, sitter litt fast.
 
Tusen takk :) har fått begynt, men symaskinen måtte jo begynne og tulle :p nå er det skikkelig iq-test for meg, sitter litt fast.
Jeg kan desv erre ikke hjelpe...helt fjern på sying:pHåpe du finner ut av det:)
 
c63b927b4e791e22b8e24a356439815f

Sydd dunpose til bebisen min <3
 
Oi haha. la jeg pølsebilde her...det var ikke helt meningen haha...
men for all del er kanskje kreativitet det og:p?
 
Dobbel.. Internetten her er litt ustabil :eek:
 
Da har jeg blitt ferdig med jakke, bukse og bootis til mini, så da gjenstår lue og votter:)
 

Vedlegg

  • 1444747724250.jpg
    1444747724250.jpg
    116,2 KB · Visninger: 28
  • 1444747735859.jpg
    1444747735859.jpg
    79,9 KB · Visninger: 28
  • 1444747752608.jpg
    1444747752608.jpg
    81,8 KB · Visninger: 26
  • 1444747762429.jpg
    1444747762429.jpg
    80,8 KB · Visninger: 27
Da har jeg blitt ferdig med jakke, bukse og bootis til mini, så da gjenstår lue og votter:)
Flink du er malla!
Digga den rosafargen, utrolig sprek!
Den buksen. Sånn vil jeg også lage. Var det oppskriften til Fride du tok utgangspunkt i? Endret noe på den?
 
Flink du er malla!
Digga den rosafargen, utrolig sprek!
Den buksen. Sånn vil jeg også lage. Var det oppskriften til Fride du tok utgangspunkt i? Endret noe på den?
Har tatt utgangspunkt i en oppskrift fra en bok. Så endret den, fordi jeg synes buksa strikka etter boka ble altfor stor og posete:)
Ja må ha noe annet en pudder rosa:p må bare tenke litt så skal jeg skrive ned oppskriften:)
 
Har tatt utgangspunkt i en oppskrift fra en bok. Så endret den, fordi jeg synes buksa strikka etter boka ble altfor stor og posete:)
Ja må ha noe annet en pudder rosa:p må bare tenke litt så skal jeg skrive ned oppskriften:)
Ja takk for det.
:):)
 
Back
Topp