Hobbytråd

onemoretime

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberlykke 2020
Legg gjerne inn bilder av deres prosjekt for tiden :) om det er strikking, hekling, å sy eller andre ting :)

Eller noe dere allerede er ferdig med?

Last edited:
Jeg er fortsatt ikke ferdig med det settet du tipset meg om, fordi jeg har vært så svimmel. skal få gjort ferdig det før jeg begynner på ting til lille pinvin :)

Tenktr jeg skulle sy et babynest :D

Jeg er fortsatt ikke ferdig med det settet du tipset meg om, fordi jeg har vært så svimmel. skal få gjort ferdig det før jeg begynner på ting til lille pinvin :)

Tenktr jeg skulle sy et babynest :D

Du kan jo legge ut bilde av det du holder på med å :) så får vi se slutt resultatet senere :)

Jeg syr! En liten bukse og lue.. Med forbehold om at det må gis vekk hvis det blir gutt :) men var eneste stoffet jeg hadde tilgjengelig der og da :)ImageUploadedByBV Forum1421700928.929566.jpg

Kjempe fint :D skulle ønske jeg også kunne sy!

Takk! Det er superenkelt, så føler ikke jeg har så mye rett til å ta imot skryt! hehe :) Gleder meg til å finne ut kjønn, da skal jeg sy masse babyklær, og babynest! :)

Takk! Det er superenkelt, så føler ikke jeg har så mye rett til å ta imot skryt! hehe :) Gleder meg til å finne ut kjønn, da skal jeg sy masse babyklær, og babynest! :)

Hvor finner du oppskrifter på å sy klær? :)

Hvor finner du oppskrifter på å sy klær? :)

Noen lager jeg selv, ved å tegne av eksisterende klær. Andre bestiller jeg på stoff og stil. Forrige uke kjøpte jeg også boken "sy myke barneklær" og der var det mange mønster som følgte med! :)

Back
Topp