Legg gjerne inn bilder av deres prosjekt for tiden om det er strikking, hekling, å sy eller andre ting
Eller noe dere allerede er ferdig med?
Eller noe dere allerede er ferdig med?
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er fortsatt ikke ferdig med det settet du tipset meg om, fordi jeg har vært så svimmel. skal få gjort ferdig det før jeg begynner på ting til lille pinvin
Tenktr jeg skulle sy et babynest
Ikke lett å gjette...vognpose kanskje?
Kjørepose?
Vis vedlegget 99555
Strikka en klut i gårkveld hva som blir på pinnen i kveld vet jeg ikke helt enda, trenger tips for å bruke opp masse restegarn
Vis vedlegget 99555
Strikka en klut i gårkveld hva som blir på pinnen i kveld vet jeg ikke helt enda, trenger tips for å bruke opp masse restegarn
Jeg syr! En liten bukse og lue.. Med forbehold om at det må gis vekk hvis det blir gutt men var eneste stoffet jeg hadde tilgjengelig der og da Vis vedlegget 99617
Kjempe fint skulle ønske jeg også kunne sy!
Takk! Det er superenkelt, så føler ikke jeg har så mye rett til å ta imot skryt! hehe Gleder meg til å finne ut kjønn, da skal jeg sy masse babyklær, og babynest!
Hvor finner du oppskrifter på å sy klær?
Samme herkunne ønske jeg kunne sy, strikke osv
Vis vedlegget 99883
Akkurat ferdig med mitt første hekle babyteppe veldig nybegynner! skal gis bort da, men vil nok lage et lignende til meg selv, når jeg vet om det blir jente el gutt ;-)