Hjemmelaget Voksi?

Dytter denne litt opp jeg. Skal nemlig lage en bare jeg blir frisk igjen.

hva å få denne på topp istede?

dytt

Her er noen av mine poser:

ORIGINAL: *Trønderpia*

hva å få denne på topp istede?
Den ligger på topp, under viktigste tråder og så under oppskriftstråder[:D][:D]

Noen som har sydd en voksipose til dukke??? Lurer på om jeg skal sy en til dukka til dattera mi[:D]
Men er litt usikker på hvilke mål jeg må ha da???? Dukka er jo ca 40-50 cm.

åjåjåj! nå har jeg også bestilt stoff - gleder meg kjempemasse til å starte på dette prosjektet!

Jeg skal prøve meg på en slik pose, men skjønner ikke helt hvordan man skal få til knyttingen slik som det er på denne posen. Noen som kan prøve å forklare meg det? Jeg er ganske fersk i dette her.

ORIGINAL: DivaAnnie

ORIGINAL: mesusah

Utrolig fine poser! Og dem ser jo enkel ut å sy også?:)
Men..har du laget noen med snøring øverst?Til hodet altså :P
Er vel bare å sy en kant øverst, å tre snora inni? Kan ikke være mer hokuspokus enn det?eller?

Jeg lagde med snøring øverst, Bare sydde en sånn lang dings til å tre tråd igjennom av utenpåstoffet, og sydde fast når jeg sydde sammen posen øverst.

dytter igjen jeg, alltid kjekt å se bilder[:D]

til dere som har sydd posen etter malen som ligger på førstesiden,
synes dere at posen er "smal" med bare sine 60cm, og vinger på 25?

vurderer å kanskje lage den litt breiere.
noen meninger for og i mot?

ingen? [8|]

Heisann alle voksisyende!
jeg ser at flere av dere som har glidelås på voksipose har blitt slike blanke plastglidelåser, i tillegg til poplinstoff, og at dette er kjøpt på stoff og stil.no.
Hva heter disse glidelåsene?
Vil nemlig bruke poplin slik at det er litt vannavvisende, og en glidelås som ikke er i stoff....
Hjelp hjelp!!

ORIGINAL: vwengel

ingen? [8|]
Syns det går helt greit jeg. Ikke smal i det hele tatt[:D][:D] Kenneth stoooorkoser seg i posen sin. Skal snart sy en til venninna mi som venter en liten en i slutten av april.

ORIGINAL: ellamella

Heisann alle voksisyende!
jeg ser at flere av dere som har glidelås på voksipose har blitt slike blanke plastglidelåser, i tillegg til poplinstoff, og at dette er kjøpt på stoff og stil.no.
Hva heter disse glidelåsene?
Vil nemlig bruke poplin slik at det er litt vannavvisende, og en glidelås som ikke er i stoff....
Hjelp hjelp!!
Under mote, er det en kategori som heter for, der finne du poplin. Glidelåser finner du under sytilbehør[:D][:D] Lykke til, det er kjempemorro å sy slik pose. Resultatet blir kjempebra[:D][:D]

Er denne størrelsen passende for triller også?? tenkte å lage vogntrille (har tenkt leeeeenge nok nå - så på tide å komme igang!!). Visst jeg skal ha snor i toppen så er det vel bare å stoppe å sy og lage et hull til der snøringen skal være!? Hm..

dyytter litt

Heiser denne for Anne Lise [:)]

Back
Topp