MarcusMamma
Forumet er livet
de siste mine :)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: *Trønderpia*Den ligger på topp, under viktigste tråder og så under oppskriftstråder[:D][:D]
hva å få denne på topp istede?
ORIGINAL: DivaAnnie
ORIGINAL: mesusah
Utrolig fine poser! Og dem ser jo enkel ut å sy også?:)
Men..har du laget noen med snøring øverst?Til hodet altså :P
Er vel bare å sy en kant øverst, å tre snora inni? Kan ikke være mer hokuspokus enn det?eller?
Jeg lagde med snøring øverst, Bare sydde en sånn lang dings til å tre tråd igjennom av utenpåstoffet, og sydde fast når jeg sydde sammen posen øverst.
![]()
ORIGINAL: vwengelSyns det går helt greit jeg. Ikke smal i det hele tatt[:D][:D] Kenneth stoooorkoser seg i posen sin. Skal snart sy en til venninna mi som venter en liten en i slutten av april.
ingen? [8|]
ORIGINAL: ellamellaUnder mote, er det en kategori som heter for, der finne du poplin. Glidelåser finner du under sytilbehør[:D][:D] Lykke til, det er kjempemorro å sy slik pose. Resultatet blir kjempebra[:D][:D]
Heisann alle voksisyende!
jeg ser at flere av dere som har glidelås på voksipose har blitt slike blanke plastglidelåser, i tillegg til poplinstoff, og at dette er kjøpt på stoff og stil.no.
Hva heter disse glidelåsene?
Vil nemlig bruke poplin slik at det er litt vannavvisende, og en glidelås som ikke er i stoff....
Hjelp hjelp!!