Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Chanita sin mamma
Nå har jeg bestillt meg stoff , strikk, strikkstopper og glidlås... hjeeelp... Dette er skummelt for jeg kan virkelig ikke sy!!![8D][8D] Men men... Det er ikke annet å gjøre enn å hoppe i det[:D]
ORIGINAL: camilla.
Nå har jeg bestillt meg stoff , strikk, strikkstopper og glidlås... hjeeelp... Dette er skummelt for jeg kan virkelig ikke sy!!![8D][8D] Men men... Det er ikke annet å gjøre enn å hoppe i det[:D]
ikke jeg heller, håper jeg får stoffet i morra, så får se hvordan det blir..hehe.. men hva skal du med strikk??
ORIGINAL: ~I am Jeani~
ORIGINAL: *Trønderpia*
TIPS[:D]
Jeg skal lage pose nå, og da, for å holde på plass dyna inni, skal jeg sy fast tråder i hjørnene på dyna, og lage små hull i hjørnene på stoffet.
Så trer jeg trådene gjennom hullene(etter jeg har pakka dyna inni) så knyter.
Da holder dyna seg på plass[:D]
Det er lurt, men lite gjennomtenkt hvis du skal ha posen HELE året...for da kan du ikke bruke posen uten dyna, tenker på vår og høst [;)]
TIPS[:D]
Jeg skal lage pose nå, og da, for å holde på plass dyna inni, skal jeg sy fast tråder i hjørnene på dyna, og lage små hull i hjørnene på stoffet.
Så trer jeg trådene gjennom hullene(etter jeg har pakka dyna inni) så knyter.
Da holder dyna seg på plass[:D]
Det er lurt, men lite gjennomtenkt hvis du skal ha posen HELE året...for da kan du ikke bruke posen uten dyna, tenker på vår og høst [;)]
hvorfor kan man ikke det???[8|] er jo bare å knyte opp igjenn og ta ut dyna, og trenger ikke så store hull, så da vises de ikke heller.
Hva skal du lukke posen med da???[8|] Når dyna med knytetrådene taes ut???[8|]
ORIGINAL: mybabygrl07
er sikkert heeelt blind og veldi trøtt...men finner ikkje stoff inn på stoffogstil.no finner bare alt annet :p hehe men ikkje stoff:p leter og leter men måå være blind:p

HJELP!
Nå driver jeg å streker opp dynen, poplin og fleecestoffene, men da jeg var ferdig å streke opp på dyna slo det meg.. Skal alle stoffene være nøyaktig like? Jeg tenker på i forholdt til sømmål..
Om fleece stoffet og poplin stoffet er målt opp likt som dynen, blir det ikke da litt liten plass til dyna inni når fleece'n og popline'n er sydd sammen?
Håper noen skjønner hva jeg mener... Jeg har ALDRI sydd noenting i hele mitt liv, så trenger virkelig litt hjelp her[8|][:)]
skal lage varm god pose til snuppa.. så lurer... hva er varmest og best stoff å ha inni? tenkte på fleece men er ikke det brannfarlig da? hva med flanell, blir det varmt nok? eller kanskej noe ull av noe slag??