Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: * Gullungen *Ja eg syns i hvert fall at det er mye bedre med glidelås en de snøringene det er på voksi
Tjokkebollepus.. tror jeg skal prøve meg på en slik som du.
Har laget "voksi" varianten tidligere, men tror jeg skal prøve meg på
en slik med glidelås midt på [;)]
ORIGINAL: nussy87
æsj.. jeg får ikke til dette til... blæææ...
åssen får dete klyppet det ut riktig.
ORIGINAL: *Trønderpia*
ORIGINAL: nussy87
æsj.. jeg får ikke til dette til... blæææ...
åssen får dete klyppet det ut riktig.
Du tegner jo bare opp da. Du kan tegne opp på stoffet først.
F.eks hvis du tar vanlig bomullstoff, legger det på gulvet, så måler du opp, og tegner på stoffet. og klipper..da kan du legge det du har klippet ut, på dyna og streker opp, så klipper du dyna.
og syr kanten rundt dyna.
Så tar du det stoffet du har klippet(innerstoffet og innerstoffet) legger det oppå hverandre, syr dem sammen, ikke sy sammen bunnen, så vrenger du det hele.
så stapper du dyna inni. så syr du sammen bunnen.
skjønner du mere nå???[:D]
ORIGINAL: gladjento
Her er min voksipose som jeg har sydd selv. Det var ganske lett, ble litt fornøyd med resultate.
ORIGINAL: Super
Jeg tenkte au å lage snøring på toppen, men tror jeg har sett noen som hadde snøring rundt hele topp-delen? altså både på den runde klaffen og på toppen av sideklaffene. kan det stemme?
ORIGINAL: Alexanders`mamma
ORIGINAL: gladjento
Her er min voksipose som jeg har sydd selv. Det var ganske lett, ble litt fornøyd med resultate.
Hvordan gjorde du det med snøringen øverst?
Skal til å sy pose snart,men har grublet litt på hvordan jeg skal gjøre det[;)]
ORIGINAL: AnnieFannie
ORIGINAL: mesusah
Utrolig fine poser! Og dem ser jo enkel ut å sy også?:)
Men..har du laget noen med snøring øverst?Til hodet altså :P
Er vel bare å sy en kant øverst, å tre snora inni? Kan ikke være mer hokuspokus enn det?eller?
Jeg lagde med snøring øverst, Bare sydde en sånn lang dings til å tre tråd igjennom av utenpåstoffet, og sydde fast når jeg sydde sammen posen øverst.
![]()