Hjemmelaget Voksi?

ORIGINAL: Arianne SmartASS

ORIGINAL: zzzara

Lager dere hull til selene i vognen i posen, eller bruker de ikke det? Lost ja ;)

sign[:-]

jeg gjør som regel det, men ikke alltid

Hei . Noen som har oppskift på pose til bilsetet for nyfødte, som også kan brukes i bagen, når de bruker bag. Har temin i feb, og føler jeg for å bruke pose i bilsetet helt fra begynnelsen. Trengte ikke dette sist med jenta mi, så da kjøpte jeg stor pose vinteren etter. Er student så da må man ta i bruk de kunnskapene man har når økonomien ikke strekker til[:D]

dytt [:)]

En sånn skal jeg også lage etterhvert!! Kjempe fine!!

ORIGINAL: Frøken Nymfe

En sånn skal jeg også lage etterhvert!! Kjempe fine!!

Trur jeg kommer til å bli en hobbyfreak under permisjonen,
her var det mange fine idéer [:D]

å jeg som holdt på å bestille en slik hjemmelaget pose, nå vil jeg jo lage den selv, dette så jo litt artig ut, og jeg vil få den akkurat slik jeg vil selv!

jeg vil gjerne se bilder av disse voksiposene, om noen har å vise fram! 

pratet med ei på en gardinbutikk som mente jeg måtte bestille stoff fra stoff og stil på internett til voksiposen, men da lurer jeg på hvilke stoff dere anbefaler til å bruke utenfor, må være behagelig å ligge i!

dytter litt opp... og spør samtidig om dere vet noe om hva slikt stoff man har på sengklærne heter, vil gjerne bruke noe slikt i voksiposen siden jeg selv liker å ligge i sengklærne?

plystre

er det flanell du mener?

om jeg bare hadde vist.... det er helt vanlig sengklær... i slikt jeg vil kalle vanlig stoff, men skjønner jo at det tydligvis ikke kan være det... [&:]

Myk bomull, kanskje? [:)]

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Her er tegningen og bildene av min selvlagede "voksi", som flere andre her inne og har brukt.
Jeg brukte ca 2 1/2 meter bomullstoff, et stort fleeceteppe, ei dyne (ikea sin til 25 kr) og en glidelås til denne posen.

Kor stor glidelås bør ein bruke? På stoffogstil.no har dei stoff og glidelås m.m., men eg veit ikkje kor stor mengde eg treng av glidelås? [8D] Veit ikkje eingong om eg tør prøve meg på dette, men eg kjenner kanskje nokon som kan gjere det for meg! [;)]

ORIGINAL: * Gullungen *

du har klipt etter en vanlig voksi ikke sant?? eller en annen type oppskrift??

noen som har forslag til mål på pose til bagvogn??

ja, myk bomulll kanskje! men heter det ikke noe fancy som flanell eller flece eller noe i den duren?

ok, syntes de hadde så rart stoff der.... var jo nesten ingenting i hyllene dere...vurderer å kjøpe dynetrekk og slikt i stede....

Dytt[:D]

Back
Topp