Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hjelp er det en scak strek på denne? Sluttet på psprøyte i februar ikke hatt mensen etter.. Men en uke med ømme pupper
Vet ikke helt om jeg ville være gravid uansett.. Er så usikkerSer antydning på nederste test men ville nok ikke slått meg til ro med den
Den er positiv Gratulerer!!Hei dere, første gang her inne, og lurer på om det er noen som kunne hjulpet meg med denne testen(vet det egentlig bare er å vente og ta flere, men er så spent)! Er den svakt positiv?
Ser positiv ut Gratulerer så masseHei dere, første gang her inne, og lurer på om det er noen som kunne hjulpet meg med denne testen(vet det egentlig bare er å vente og ta flere, men er så spent)! Er den svakt positiv?
Den er positiv Gratulerer!!
Ser strek og håper det er en babystrekHva tror dere om denne?
Hva tror dere om denne?
Hva tror dere om denne?
Noen som ser strek i den øverste? Den nederste er fra 3 dpo, 5 dager etter Ovitrelle sprøyte (hcg), den øverste fra i dag, 12 dpo. Blir så usikker om det er rester fra Ovitrelle eller om det kan være en liten babystrek.
Noen som ser strek i den øverste? Den nederste er fra 3 dpo, 5 dager etter Ovitrelle sprøyte (hcg), den øverste fra i dag, 12 dpo. Blir så usikker om det er rester fra Ovitrelle eller om det kan være en liten babystrek.
Ser positiv ut den. Gratulerer!Er denne testen en svak positiv? Jeg er usikker. Det er dag 2 etter forventet mens. Altså 15 dpo
Hæ? Seriøst... da må jeg ut å få tak i en test til takk :bSer positiv ut den. Gratulerer!
Lykke til med videre testing!Hæ? Seriøst... da må jeg ut å få tak i en test til takk :b
Den var gravid 1-2 uker. Helt utrolig. Vi har vært uten prevensjon i sånn 6 år. Men prøvd i kanskje 2 år. Gav litt opp nå på slutten tenkte vi skulle ikke tenke på det på en stund .. så plutselig.Lykke til med videre testing!
Så fantastisk! Gratulerer så mye!!!Den var gravid 1-2 uker. Helt utrolig. Vi har vært uten prevensjon i sånn 6 år. Men prøvd i kanskje 2 år. Gav litt opp nå på slutten tenkte vi skulle ikke tenke på det på en stund .. så plutselig.