Hjelp til tolkning av graviditetstest.

Ja, det er sant :) Men en vil jo helst at det skal klaffe med det samme en er klar :p
Ja, jeg har ei på 9 mnd :) Da vi begynte å prøve var hun 5 mnd så ville helst hatt to veeldig tette, men det blir visst ikke så tett som vi ønsket :p

Kjenner på at eg kanskje er litt mer utålmodig enn samboer, eg var klar for en ny når hun var 1 år, og har mast og mast siden:smiley-ashamed004:laughing005 mens han ble nylig klar, 3 år etter:laughing002
 
Håper det klaffer snart så dere får to tette som får mye glede av hverandre! Har ett stort ønske om tette selv, og håper vi kan få de to neste veldig tette før vi er ferdig med barn mest sannsynlig :sorry:
Hvor kommer du fra og hvor gammel er du?:D
Kjenner på at eg kanskje er litt mer utålmodig enn samboer, eg var klar for en ny når hun var 1 år, og har mast og mast siden:smiley-ashamed004:laughing005 mens han ble nylig klar, 3 år etter:laughing002
Jaa, jeg håper også det kan klaffe snart :D Har egentlig lyst på 3, men det er IKKE mannen med på, desverre... Får se om jeg får overtalt han om noen år :angelic:
Vi blir nok ofte klar litt tidligere enn mennene, tror jeg. Jeg er skikkelig overraska over at jeg klarte å få han med meg på å prøve på nr 2 så kjapt! :laughing002 Han er egentlig typen til å helst kunne venta til hun var sånn 16 før han kunne tenkt seg flere :happy090

Jeg er forresten 24 år og kommer fra sørlandet :dance008

Du må få ordna deg et nick så det er lettere å kjenne deg igjen på forumet :happy119
 
Samboer har egentlig lyst på 4, men jeg sliter litt med det:smiley-ashamed005 han jobber mye og det blir mye på meg!
Jeg er 22 år og kommer fra Vestlandet.

Nå fikk jeg fikset meg ett nick:smiley-bounce012
 
Samboer har egentlig lyst på 4, men jeg sliter litt med det:smiley-ashamed005 han jobber mye og det blir mye på meg!
Jeg er 22 år og kommer fra Vestlandet.

Nå fikk jeg fikset meg ett nick:smiley-bounce012
Åå, 4 høres jo kjempekoselig ut! Hihi :laughing002 Det hadde jeg IALLEFALL ikke fått med mannen på her :laughing002 Men jeg skjønner jo at det blir mye hvis du blir mye alene.

Så greit at du fikk deg nick, da blir det lettere å finne deg igjen og følge deg rundt om kring :D
 
Åå, 4 høres jo kjempekoselig ut! Hihi :laughing002 Det hadde jeg IALLEFALL ikke fått med mannen på her :laughing002 Men jeg skjønner jo at det blir mye hvis du blir mye alene.

Så greit at du fikk deg nick, da blir det lettere å finne deg igjen og følge deg rundt om kring :D

Kjekt og ha noen og snakke med, og følge med:D:Dhadde vært artig om vi ble gravid noen lunne samtidig og fortsatte og holde kontakten :hello2
 
Kjekt og ha noen og snakke med, og følge med:D:Dhadde vært artig om vi ble gravid noen lunne samtidig og fortsatte og holde kontakten :hello2
Det hadde vært hyggelig! Jeg satser på å havne i Termin Februar 2020, så vi får krysse fingrene for at vi kommer inn der begge to :gen014
 
Jaa det gjør jeg også, men det håper man vell på hver mnd uansett :excited001 veldig spent, hvortid tenker du og teste igjen?:signs003
Hihi, ja, det er nok sant :rolleyes:
Tror jeg tester igjen enten imorgen eller på mandag :nailbiting:
 
Må holde meg oppdatert daxsmile9xsmile9
Legger nok ut i dagboka mi her på forumet når testen er tatt, du får titte innom :smug: Ellers er jeg redd jeg glemmer det :rolleyes: Jeg er fæl sånn :p
 
Legger nok ut i dagboka mi her på forumet når testen er tatt, du får titte innom :smug: Ellers er jeg redd jeg glemmer det :rolleyes: Jeg er fæl sånn :p

Heheh skal følge med, lett for og glemme slikt :rolleyes: lykke til når testen taes hvertfall! Jeg har ikke el før om 5 dager, ventetiden føles som en evighet :smiley-angelic006:dance018
 
Noen som har erfaringer med rfsu tidlig graviditet testen.
Tok denne 3 dager før mensen.
Fikk ensvak strek men vet ikke helt hva jeg skal tørre å håpe på
Skal selvfølgelig ta en ny test om et par dager ☺️
 

Vedlegg

  • IMG_20190529_080703.jpg
    IMG_20190529_080703.jpg
    11 KB · Visninger: 415
Noen som har erfaringer med rfsu tidlig graviditet testen.
Tok denne 3 dager før mensen.
Fikk ensvak strek men vet ikke helt hva jeg skal tørre å håpe på
Skal selvfølgelig ta en ny test om et par dager ☺️

Jeg har selv fått skyggestrek på denne typen, men også fått ekte strek forje graviditet. Men jeg syntes dette ser ut som baby strek:woot: ta en ny med ett annet merke, jeg tenker at visst denne blir positiv og en annen type graviditetstest så kan du mer eller mindre stole på at du er gravid xsmile9
 
Back
Topp