Hjelp...Room Escape..

ORIGINAL: tipp

klikket du på boksen etter du hadde trykket inn newsense? hmmm...fikk det til med en gang her iallefall.

Ja, men får prøve igjen!

Er det bare jeg som ikek får opp det skapet med koden på? sliter her[&:]

ORIGINAL: MammanTilSnuppa

jeg sitter fast på klokka?[8|]

Nå har ikke jeg komemt så langt da,men tror du skal trykke speilvendt på de knappene..

ORIGINAL: ~September~

klikket du på boksen etter du hadde trykket inn newsense? hmmm...fikk det til med en gang her iallefall.

Ja, men får prøve igjen!

fått det til?

fått ny nøkkel bak den over sofan, som var til en skuff i den mørke hylla, der var det masse skjell å sånn å en ny kule,der er de det fiske tegnet.

Er det er spesielt sted på det skapet jeg skal klikke når jeg har tastet inn koden eller?

Er det er spesielt sted på det skapet jeg skal klikke når jeg har tastet inn koden eller?

Nederst åp døren, mener koden er 1553

ORIGINAL: ~September~

Ja, men får prøve igjen!

fått det til?

Nope, skjer ingenting..
Ikke med koden heller, har prøvd alle veier og vinkler nå gaaaaaah

ORIGINAL: tippetue

fått ny nøkkel bak den over sofan, som var til en skuff i den mørke hylla, der var det masse skjell å sånn å en ny kule,der er de det fiske tegnet.
  har fått den jeg og, også har jeg forma dukka som den siste biten til den over sofaen (ser ut som den skal dit..) men den kula viser jo bare en ørken? og at fisken står med hodet opp..
skjønner ikke noooooo[>:]

ORIGINAL: sotkråkå

kan noen hjelpe meg?
vær så snill

4kant=36
sirkel=44
3kant=22.

1004..trur æ!!

ORIGINAL: enitS iraM

kan noen hjelpe meg?
vær så snill

4kant=36
sirkel=44
3kant=22.

1004..trur æ!!

tusen takk for hjelpen, men døren gikk ikke opp.
har prøvd med
1004
1606
2552
0836
2376.

2 sekunder fra å kaste kaffe på tastaturet.

ORIGINAL: Lizzandra

har fått den jeg og, også har jeg forma dukka som den siste biten til den over sofaen (ser ut som den skal dit..) men den kula viser jo bare en ørken? og at fisken står med hodet opp..

like langt vi 2...

ORIGINAL: Lizzandra

Nei nå står jeg fast, tenkte om de skjella i den skuffet å på bilde ville utgjøre noe på den greia med fisken,men ikke fått til noe der enda.[8|]

kan noen hjelpe meg?
vær så snill

4kant=36
sirkel=44
3kant=22.

hmmm...Du må trøkk in tallene så trykke på døra den kommer ikke opp av seg selv,hvis du sjønne hva jeg mener [:)]

1004..trur æ!!

har prøvd med
1004
1606
2552
0836
2376.

kan noen hjelpe meg?
vær så snill

4kant=36
sirkel=44
3kant=22.

1004..trur æ!!

har prøvd med
1004
1606
2552
0836
2376.

1554 er koden[;)]

Hjalp å refreshe spillet for å få kompasset til å virke.

Koden vil ikke virke enda..

kan noen hjelpe meg?
vær så snill

4kant=36
sirkel=44
3kant=22.

hmmm...Du må trøkk in tallene så trykke på døra den kommer ikke opp av seg selv,hvis du sjønne hva jeg mener [:)]

1004..trur æ!!

har prøvd med
1004
1606
2552
0836
2376.

Skal være 1606 som er koden. Tror jeg. Trykk inn koden, så går du ut av "Kodebildet" og trykker på skapet.

Back
Topp