~September~
Gift med forumet
ORIGINAL: tipp
klikket du på boksen etter du hadde trykket inn newsense? hmmm...fikk det til med en gang her iallefall.
Ja, men får prøve igjen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
klikket du på boksen etter du hadde trykket inn newsense? hmmm...fikk det til med en gang her iallefall.
ORIGINAL: ~September~
Ja, men får prøve igjen!
fått det til?
ORIGINAL: tippetuehar fått den jeg og, også har jeg forma dukka som den siste biten til den over sofaen (ser ut som den skal dit..) men den kula viser jo bare en ørken? og at fisken står med hodet opp..
fått ny nøkkel bak den over sofan, som var til en skuff i den mørke hylla, der var det masse skjell å sånn å en ny kule,der er de det fiske tegnet.
ORIGINAL: Lizzandra
ORIGINAL: tippetuehar fått den jeg og, også har jeg forma dukka som den siste biten til den over sofaen (ser ut som den skal dit..) men den kula viser jo bare en ørken? og at fisken står med hodet opp..
fått ny nøkkel bak den over sofan, som var til en skuff i den mørke hylla, der var det masse skjell å sånn å en ny kule,der er de det fiske tegnet.
skjønner ikke noooooo[>:]
ORIGINAL: Lizzandra
skjønner ikke noooooo[>:]
ORIGINAL: sotkråkå
ORIGINAL: enitS iraM
kan noen hjelpe meg?
vær så snill
4kant=36
sirkel=44
3kant=22.
hmmm...Du må trøkk in tallene så trykke på døra den kommer ikke opp av seg selv,hvis du sjønne hva jeg mener [:)]
1004..trur æ!!
tusen takk for hjelpen, men døren gikk ikke opp.
har prøvd med
1004
1606
2552
0836
2376.
2 sekunder fra å kaste kaffe på tastaturet.
kan noen hjelpe meg?
vær så snill
4kant=36
sirkel=44
3kant=22.
1004..trur æ!!
har prøvd med
1004
1606
2552
0836
2376.
kan noen hjelpe meg?
vær så snill
4kant=36
sirkel=44
3kant=22.
hmmm...Du må trøkk in tallene så trykke på døra den kommer ikke opp av seg selv,hvis du sjønne hva jeg mener [:)]
1004..trur æ!!
har prøvd med
1004
1606
2552
0836
2376.