Hjelp...Room Escape..

ORIGINAL: Lizzandra

ORIGINAL: tipp

hvilken snåle plante?
er en kjøttetende plante inni skapet med koden på

ååå..har ikke fått den opp ennå...fikk ikke til utregningen..[&:] eunding er 33.firkant er 42 og trekant er 27. Noen som vil regne det ut for meg[8D]

Har satt froskestatuen fra meg oppå den ene spotten med blomstene (som kula viste) øye te frosken lyser... (ser iallefall ut som det lyser) meeeeeen ingenting skjer [8D]

ORIGINAL: enitS iraM

Den kula som ligger i boksen viser noe med hylla med alle blomstene... men skjønner ikke helt hva enda, og det har samme tegnet som froskestatuen har på seg...

Eni m du!!

Jeg satte ned froskeboksen ved den planten som vises i den boksen. Men vet ikke hva som skjer[8D]

Måtte putte inn den ene kula i øyet til frosken.

Da lyser den mot et punkt på klokka. Satte den greia vi hentet fra lokket på boksen der. Og den lyser på et punkt på gulvet.

Herreminhatt, spiller vi samme spill eller??

Jeg får ikke puttet dokka inn i boke, ikke åpnet skapet selv med tall og utregninger som nevnt over her, finner ikke vin og får ikke kompasset til å fungere [&:]

Har satt det jeg fant i gulvet å inni skapet med kode i den safe greia,men mangler en bit.

Fant ut av dokka nå [8D]

ORIGINAL: ~September~

Jeg får ikke puttet dokka inn i boke, ikke åpnet skapet selv med tall og utregninger som nevnt over her, finner ikke vin og får ikke kompasset til å fungere [&:]

dukken skal ikek inn i boken[:D] du skal forme dukket etter bildet i boken. Klikk på leddene til dukken.

du skal klikke på den dingsen i nederste skuffen,også skal du trykke inn newsense north,east,west,south,east,north,south og east.[:)] du skal ikke trykke på selve kompasset.

Sliter selv med koden på skapet[&:] vin klasken er i det ene høye skapet. tror nøkkelen til den i hodet til dukken. trooor jeg...[&:]

Det ligger en papirbit på høyre side av den mørke sjenken, den skal inn i boken.
Du må regne ut tallene som Helene Burugle skriver tidligere her i tråden og du må stave newsense på kompasset[:)]

får ikke opp skapet med den koden[:@] har prøvd alle mulige utregninger nå,men får ikek til noen tingen...[:'(]

har satt de merkelige bitene inn i "rundingen" på veggen, og jeg har fått skiftenøkkelen inni det hemmelige rommet

dukken skal ikek inn i boken[:D] du skal forme dukket etter bildet i boken. Klikk på leddene til dukken.

du skal klikke på den dingsen i nederste skuffen,også skal du trykke inn newsense north,east,west,south,east,north,south og east.[:)] du skal ikke trykke på selve kompasset.

Sliter selv med koden på skapet[&:] vin klasken er i det ene høye skapet. tror nøkkelen til den i hodet til dukken. trooor jeg...[&:]

Gjorde det du sier der med kompasset, skjedde ingenting [>:]

Nøkkelen i dukka passet til den ene skrivebordskommoden hos meg ihvertfall.

Takk for svar [:D]

Når man får opp luken i gulvet å finner den biten som er under den blomster kanten kan man ta vekk den dingsen den biten sto på å der er det 3 hull, men vet ikke hva man skal med de??[&:]

får ikke opp skapet med den koden[:@] har prøvd alle mulige utregninger nå,men får ikek til noen tingen...[:'(]

Jeg regna ut og fikk 1413 med dine tall...

Å hva skal man gjøre med den boksen med alle knappene å fiskebina på??

Jeg regna ut og fikk 1413 med dine tall...

takk for hjelpen[:)]men er det jeg og får opp,men får likevel ikek opp skapet[:'(] har dobbelsjekket at jeg har rette tall og,men likevel...

ORIGINAL: tippetue

Å hva skal man gjøre med den boksen med alle knappene å fiskebina på??
lurer jeg også på...[8|] 

Gjorde det du sier der med kompasset, skjedde ingenting [>:]

Nøkkelen i dukka passet til den ene skrivebordskommoden hos meg ihvertfall.

Takk for svar [:D]

klikket du på boksen etter du hadde trykket inn newsense? hmmm...fikk det til med en gang her iallefall.

tallene man finner er 34 45 og 24 ,
34*45 + 24

ORIGINAL: tippetue

Når man får opp luken i gulvet å finner den biten som er under den blomster kanten kan man ta vekk den dingsen den biten sto på å der er det 3 hull, men vet ikke hva man skal med de??[&:]

Du skal fikse på den rare tingen med taggene på som du fant på toppen av sjenken, og så blir den et håndtak [:)]

Back
Topp