Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: enitS iraM
ORIGINAL: Lizzandra
Den kula som ligger i boksen viser noe med hylla med alle blomstene... men skjønner ikke helt hva enda, og det har samme tegnet som froskestatuen har på seg...
Eni m du!!
ORIGINAL: ~September~
Herreminhatt, spiller vi samme spill eller??
Jeg får ikke puttet dokka inn i boke, ikke åpnet skapet selv med tall og utregninger som nevnt over her, finner ikke vin og får ikke kompasset til å fungere [&:]
ORIGINAL: ~September~Det ligger en papirbit på høyre side av den mørke sjenken, den skal inn i boken.
Jeg får ikke puttet dokka inn i boke, ikke åpnet skapet selv med tall og utregninger som nevnt over her, finner ikke vin og får ikke kompasset til å fungere [&:]
ORIGINAL: tipp
dukken skal ikek inn i boken[:D] du skal forme dukket etter bildet i boken. Klikk på leddene til dukken.
du skal klikke på den dingsen i nederste skuffen,også skal du trykke inn newsense north,east,west,south,east,north,south og east.[:)] du skal ikke trykke på selve kompasset.
Sliter selv med koden på skapet[&:] vin klasken er i det ene høye skapet. tror nøkkelen til den i hodet til dukken. trooor jeg...[&:]
ORIGINAL: Lizzandra
ORIGINAL: tippJeg regna ut og fikk 1413 med dine tall...
får ikke opp skapet med den koden[:@] har prøvd alle mulige utregninger nå,men får ikek til noen tingen...[:'(]
ORIGINAL: tipp
dukken skal ikek inn i boken[:D] du skal forme dukket etter bildet i boken. Klikk på leddene til dukken.
du skal klikke på den dingsen i nederste skuffen,også skal du trykke inn newsense north,east,west,south,east,north,south og east.[:)] du skal ikke trykke på selve kompasset.
Sliter selv med koden på skapet[&:] vin klasken er i det ene høye skapet. tror nøkkelen til den i hodet til dukken. trooor jeg...[&:]
Gjorde det du sier der med kompasset, skjedde ingenting [>:]
Nøkkelen i dukka passet til den ene skrivebordskommoden hos meg ihvertfall.
Takk for svar [:D]
ORIGINAL: tippetue
Når man får opp luken i gulvet å finner den biten som er under den blomster kanten kan man ta vekk den dingsen den biten sto på å der er det 3 hull, men vet ikke hva man skal med de??[&:]