Hjelp...Room Escape..

den greia vi ser i kula... nøkkel = trekant + firkant x runding

HUSK: Forskjellige tall for hver spiller! Dette er de tallene jeg har funnet[:)]

trekant = 37
firkant = 55
runding = 70

37 + 55 x 70 = 6440

Men jeg får ikke til å åpne det skapet med den koden...[8|]

ORIGINAL: MammanTilSnuppa

finner ikke 3kanten...

har funnet tall bak bøtta og krakken... hvor er siste?
fant den[8D]

ORIGINAL: Lizzandra

ORIGINAL: MammanTilSnuppa

finner ikke 3kanten...

har funnet tall bak bøtta og krakken... hvor er siste?
me2

på høyre side av skrivepulten[;)] meeen, får ikke koden til å funke..

[:)]

Etter mye om og men med de tallene så klarte jeg det..

Måtte innom hjernen å hente reglene om multiplisering og dividering[8D]

Først gange firkanten (tallet) med sirkelen (tallet) også plusser du på trekanten (tallet)

DA fikk jeg opp skapet.. phu!

Snu på det.
runding x firkant + trekant[:)]

ORIGINAL: Helene Burugle

Først gange firkanten (tallet) med sirkelen (tallet) også plusser du på trekanten (tallet)

jeg fikk det ikke til sånn[8|]

*prøve på nytt*

Thank YOU![:D]

Flinka [:)]

Har bare funnet tallene 34 og 45[&:]

Oooh. På bunnen av den snåle planten så er det en pil og noen knapper.

Jeg tenkte pilen viser den der skrutrekk-greia på klokka, sånn at man må tenke at klokka er "feil" vei. Også trykke inn de knappene som er under den snåle planten. Da ramler den skrutrekk-greia av.

OKei.. Da har jeg klart litt til.

Jeg satte sammen skrutrekkern. Så skrudde jeg opp de skruene som er under den snåle frosken i den mørke sjenken.
Da får du henten boksen med froksen oppå.

Ene øyet til frosken kan du hente. Fjern den kula du satte i den boksen og sett "øyet" til frosken der i stedet.

Se på pilene som er der. Gå til bildet med sjømotivet. Trykk på bildet som pilene viser. Da kommer det en slags safe fram. Uten at jeg helt vet hva vi skal med den ennå[8D]

Men man får bildet.. Trykk på det og snu det. Bak bildet er det en nøkkel som passer i den boksen i skrivepulten. Der ligger det en kule. Under lokket på den samme boksen er det to skruer. Skru opp dem med skrutrekkern og hent den greia som er oppå boksen.

Det er det jeg har funnet ut...

Jeg tenkte pilen viser den der skrutrekk-greia på klokka, sånn at man må tenke at klokka er "feil" vei. Også trykke inn de knappene som er under den snåle planten. Da ramler den skrutrekk-greia av.

Du er god! [8D]

hvilken snåle plante?

Den kula som ligger i boksen viser noe med hylla med alle blomstene... men skjønner ikke helt hva enda, og det har samme tegnet som froskestatuen har på seg...

Den kula som ligger i boksen viser noe med hylla med alle blomstene... men skjønner ikke helt hva enda, og det har samme tegnet som froskestatuen har på seg...

Eni m du!!

Du er god! [8D]

Har gått gjennom en del rom, så begynner å skjønne at ting på gjerne vries litt på[8D][:D]

ORIGINAL: tipp

hvilken snåle plante?
er en kjøttetende plante inni skapet med koden på

helt til venstre i den hyllen med blomstene,der kan du slå av lyset.kanskje noe med det å gjøre

Back
Topp