Hjelp! Nettopp hatt mens, men positive tester!

Jeg tipper mest på at du er gravid, men at det var 2. Det ville jo forklart blødning.. Og at du enda er gravid! Blir spennende å høre!
 
Takk, det håper jeg også :) Trist dersom der egentlig skulle vært to og jeg mistet den ene, men det hadde forklart mye.. Skal oppdatere når jeg får vite noe mer :)
 
Jeg blødde masse i mitt første svangerskap, trodde jeg mistet hele tiden, men hun er over to år nå og ett levende bevis på at det kan gå fint selvom man blør i svangerskapet :)
 
Takk for betryggende ord, fint å høre om sånne solskinnshistorier :) jeg håper virkelig det er en spire i magen nå. Prøvde å ringe til privat gynekolog hvor henvisningen ble sendt, men de hadde ikke ledig time før neste år :eek: har også prøvd å ringe legekontoret i en og en halv time nå men de tar ikke tlf. Jaja, skulle visst ikke være lett det her!
 
Hei jenter! Her er en oppdatering. Fikk komme til gynekolog i dag da legen min ringte og de hadde fått en avbestilling. Der viste en liten fostersekk på 9 fine mm ❤️❤️ jeg er så lettet og glad!! Skal tilbake 4.nov for oppfølging. Han så ikke hjerteslag eller selve fosteret(veldig tidlig gravid), men han så plommesekken så det er jo i alle fall positivt. Håper bare den lille klorer seg fast slik vi får møte han/henne i juni/juli :)❤️
 
Hei jenter! Her er en oppdatering. Fikk komme til gynekolog i dag da legen min ringte og de hadde fått en avbestilling. Der viste en liten fostersekk på 9 fine mm ❤️❤️ jeg er så lettet og glad!! Skal tilbake 4.nov for oppfølging. Han så ikke hjerteslag eller selve fosteret(veldig tidlig gravid), men han så plommesekken så det er jo i alle fall positivt. Håper bare den lille klorer seg fast slik vi får møte han/henne i juni/juli :)❤️
Så fantastisk:) grattulerer så masse:)
 
Så herlig <3 Gratulerer så mye :)
 
Gratulerer så mye :smiley-angelic003
 
Gratulerer :Heartred
Hadde vært fantastisk å flyttet deg opp på Gravid på ikm uke 41 istedenfor TR ;)
 
Last edited:
Back
Topp