Hjelp, hvor mye har dere lagt på dere?

Jeg har vel gått opp ca 6-7kg? Er 25+4 nå. Gikk opp 12 og 14 kg de to første gangene, så det blir vel fort deromkring denne gangen også. Er ikke så veldig bekymret for å gå opp mye, for har gått greit ned igjen etter de andre svangerskapene. Håper bare ikke babyen blir fryktelig mye større enn 3,5 kg :p
 
Gått opp 14 kg jeg også! Fra 55-69 kg. Gikk opp 7kg allerede i 1.trimester. Nå tror jeg vekta heldigvis har flata litt ut for ei lita stund. 1 gangs her også : ) uke 23+1 i dag ..
Det er så godt å høre at man ikke er den eneste som har gått opp mye :)
Føler det er så mange som ikke omtrent ikke har gått opp noe, selv gikk jeg opp 6 kilo første trimester og er nå rett rundt 10 kg i pluss... Fra 55 som startvekt her også.
Nesten så jeg ikke greier å tro på vekta når den nå viser mer enn jeg noen gang har sett før :)
Blir vel rundt 17-18 kg i pluss totaltsett etter 9 mnd da :/ grøss.
 
Det er så godt å høre at man ikke er den eneste som har gått opp mye :)
Føler det er så mange som ikke omtrent ikke har gått opp noe, selv gikk jeg opp 6 kilo første trimester og er nå rett rundt 10 kg i pluss... Fra 55 som startvekt her også.
Nesten så jeg ikke greier å tro på vekta når den nå viser mer enn jeg noen gang har sett før :)
Blir vel rundt 17-18 kg i pluss totaltsett etter 9 mnd da :/ grøss.


Som å høre meg selv snakke! :) tallene på vekta er uvirkelige og ja jeg føler meg temmelig alene med denne raske vektoppgangen. Har jo a lltid vært slank. Har ikke spist så mye mer enn normalt heller, og trener 2-3 ganger pr.uke. Men trener mye lettere enn før og sitter nok mer i ro enn tidligere også.. Dessuten innbiller jeg meg at den trege fordøyelsen gjør at absolutt ALL næring suges opp nå når jeg er gravid.
Ja hoff, regner med 20kg pluss her også. Nå har jeg fått bekkenløsning i tillegg, så krysser bare fingre og tær for at den ikke skal gjøre meg mer invalid utover 3.trimester
 
Som å høre meg selv snakke! :) tallene på vekta er uvirkelige og ja jeg føler meg temmelig alene med denne raske vektoppgangen. Har jo a lltid vært slank. Har ikke spist så mye mer enn normalt heller, og trener 2-3 ganger pr.uke. Men trener mye lettere enn før og sitter nok mer i ro enn tidligere også.. Dessuten innbiller jeg meg at den trege fordøyelsen gjør at absolutt ALL næring suges opp nå når jeg er gravid.
Ja hoff, regner med 20kg pluss her også. Nå har jeg fått bekkenløsning i tillegg, så krysser bare fingre og tær for at den ikke skal gjøre meg mer invalid utover 3.trimester
Godt vi er fler <3
Bekkenlåsning og bekkenløsning her også, ikke fått gjort annet enn å gå korte turer de siste mnd fra å være vant med å trene ganske mye til vanlig.. Føles liksom ikke så godt, selvom jeg som du heller ikke spiser nødvendigvis så mye mer og heller ikke usunt..
Tror det er noe i det at kroppen tar til seg så mye mer av næringen enn den gjorde før, pluss at man samler masse vann osv for å kompensere for blodtap under fødsel :)
Er så mye rart som skjer med kroppen som jeg ikke var forberedt på, gleder meg til å få den tilbake etter mars :) selvom den kanskje blir seende litt anderledes ut, men håper jeg skal greie å trene meg tilbake til tidligere format ;) liker magen godt, men ikke så godt det høye tallet på vekta, haha. Irrasjonelt.
 
7 kilo (25+4). Har nåken kilo for masse frå før, så får litt panikk kver gang eg ser eg har gått opp
 
Er plutselig oppi +5 på 25+5. Hadde litt å gå på, så satser på at jeg er ca halvveis i vektoppgang nå :)
 
Har gått opp rundt 5-6 kg. Er i uke 25. Merker ikke så mye annet enn rundt magen, men det har nok lagt seg litt all over ;P
 
Er i uke 26 nå. Gått opp litt fra det helt store vekttapet, men ligget fortsatt ned 3 kilo fra startvekten.

Det har nok med å gjøre at jeg veide en del før jeg ble gravid. Ikke vanlig å legge mye på seg da.
 
Hei er 25 + 2 å har lagt på meg 2 kg. Dette er 3 ungen. Eg har itje lagt på meg mye med noen av de,men la mest på meg med første,så tror alt er normalt :)
 
Back
Topp