Hjelp, hvor mye har dere lagt på dere?

3 kg her, er 21+ 2 :)
 
Er i uke 22+5 har gått opp 9 kg. Har vært mye plaget av kvalme de første mnd og har hatt et normalt sunt kosthold.. så er visst ikke noe jeg kan styre over. I forrige svangerskap gikk jeg opp 24 kg..
 
23 uker i dag og bare gått opp 2,8 kg. Syns det er rart, for jeg er mye større en sist, og da hadde jeg gått opp over 8 kg på denne tiden??
 
22+4 i dag. Første svangerskap. Gikk først ned 1,5 kilo første månedene, men disse er tilbake nå + litt til. Gått opp totalt 2.5 kilo til nå
 
Uke 22 i morgen og opp 7 kg. Gikk opp 18 sist, så er i rute ;-)
 
Rundt 2 kg. Nå uke 20+2
 
Gått opp 14 kg jeg også! Fra 55-69 kg. Gikk opp 7kg allerede i 1.trimester. Nå tror jeg vekta heldigvis har flata litt ut for ei lita stund. 1 gangs her også : ) uke 23+1 i dag ..
 
21 uker på vei - lagt på meg 1 kg.

Men slik var det sist jeg var gravid også. La uansett på meg totalt 17 kg.
 
10 kg. Jeg spiser sunt, men også litt godis som bolle, kake eller sjokolade en til to ganger i uken, så ikke bare helt flinkesen. Prøver holde det til en gang i uken. Trener også, så da orker jeg faktisk ikke klage for mye lenger over tallene på vekta som jeg gjorde til å begynne med. Tror jeg får en stor gutt jeg, så forventer å bli en vaggende pingvin som ser ut som den har svelget en jordklode :joyful:.
 
10 kg. Jeg spiser sunt, men også litt godis som bolle, kake eller sjokolade en til to ganger i uken, så ikke bare helt flinkesen. Prøver holde det til en gang i uken. Trener også, så da orker jeg faktisk ikke klage for mye lenger over tallene på vekta som jeg gjorde til å begynne med. Tror jeg får en stor gutt jeg, så forventer å bli en vaggende pingvin som ser ut som den har svelget en jordklode :joyful:.
Gått opp endel jeg også, men trener og spiser sunt i uka, litt godis i helgen, men det er lov.
 
10 kg. Jeg spiser sunt, men også litt godis som bolle, kake eller sjokolade en til to ganger i uken, så ikke bare helt flinkesen. Prøver holde det til en gang i uken. Trener også, så da orker jeg faktisk ikke klage for mye lenger over tallene på vekta som jeg gjorde til å begynne med. Tror jeg får en stor gutt jeg, så forventer å bli en vaggende pingvin som ser ut som den har svelget en jordklode :joyful:.
Muskler ;) glöm inte bort dom
 
Back
Topp