Babylykke90
Betatt av forumet
20+4 opp 2 Kg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gått opp endel jeg også, men trener og spiser sunt i uka, litt godis i helgen, men det er lov.10 kg. Jeg spiser sunt, men også litt godis som bolle, kake eller sjokolade en til to ganger i uken, så ikke bare helt flinkesen. Prøver holde det til en gang i uken. Trener også, så da orker jeg faktisk ikke klage for mye lenger over tallene på vekta som jeg gjorde til å begynne med. Tror jeg får en stor gutt jeg, så forventer å bli en vaggende pingvin som ser ut som den har svelget en jordklode .
Muskler glöm inte bort dom10 kg. Jeg spiser sunt, men også litt godis som bolle, kake eller sjokolade en til to ganger i uken, så ikke bare helt flinkesen. Prøver holde det til en gang i uken. Trener også, så da orker jeg faktisk ikke klage for mye lenger over tallene på vekta som jeg gjorde til å begynne med. Tror jeg får en stor gutt jeg, så forventer å bli en vaggende pingvin som ser ut som den har svelget en jordklode .