Hjelp [emoji24][emoji27][emoji24]

Uff gud så leit å lese. Sender mange varme klemmer [emoji173]️ du vil føle deg tom en stund men vit det blir bedre med tiden[emoji173]️ Etter sånt så får man kjenne hvor sterk man egentlig kan være. Og vit det er lov å gråte og være sint så lenge du vil!
 
Så utrolig trist å lese :( Vet ikke hva jeg skal skrive en gang, men håper du får mye omsorg og oppfølging i tiden fremover. Ønsker deg alt godt :Heartred
 
Jeg skjønner at det føles helt forferdelig å skulle føde i et bekken, men det er for din egen helses skyld. De må få fanget opp alt som kommer ut så de kan undersøke det etterpå, blant annet se at alt er helt så du ikke har rester i livmoren din. Jeg har født i bekken på do i uke 17 etter MA i uke 15, og vet at du er inni et levende mareritt akkurat nå [emoji173]️ Det finnes ikke ord som kan trøste så veldig dessverre, men husk at uansett hvor vondt du har det inni deg nå, så vil tiden hjelpe deg å heles. Det er lov å gråte, masse, og det vil ta tid. Men husk at så fort du har kommet deg gjennom denne dagen, så er det verste overstått [emoji173]️[emoji173]️
Hvis du trenger å prate med noen som har vært i gjennom noe lignende, så må du bare sende meg en pm [emoji173]️
 
Lillegutt holdt seg inne til vaktskifte Og nye jordmora ville egentlig ha meg inn på ei fødestue men han var alt på vei ut, så da ble det på rommet.
Jeg fikk holde lille gutten min fram til jeg måtte ned på operasjonsbordet for å få ut morkaka som etter 2 timer fremdeles ikke ville ut.
Når jeg kom tilbake til rommet fikk jeg lillegutt inn igjen med et fint kort de hadde laget med fot og håndavtrykk og all info på og et lite dikt [emoji7][emoji7]
Så fikk jeg sover noen timer med lillegutt å fått hatt med meg og får ha han inne hos meg så lenge jeg vil [emoji7][emoji7]

Å så skal det komme noen inn senere og snakke om hva som sjer videre og hva vi vil videre
 
Gratulerer med lille gutten, og kondolerer. [emoji174] Håper dere får noen fine stunder sammen nå.
 
Dette var forferdelig trist å høre :-( godt at du får noen minner av og med den lille gutten din <3 sender deg en god klem, tenker mye på deg!
 
Så uendelig trist å lese.
Jeg bare griner.
Kondolerer.
Han er sikkert nydelig
 
Sende varme klæmma te dæ. Ord blir fattig [emoji17]
[emoji170]
 
Jeg prøver å finne noe å si, men det bare stopper opp.. vil hvertfall gi deg en stor klem :Heartred vi er mange som tenker på deg!
 
Vondt å høre! Gråter med deg! ❤️ Kondolerer!
 
[emoji173]️[emoji22]
 
Huff så trist å lese :( <3 skjønner meg ikke på mennesker som mangler medfølelse i jobben de gjør... Det er jo kjempevondt for deg! Så godt du fikk en fin avslutning på det hele i det minste <3
 
Blir litt tom for ord kjenner jeg-men en stor varm klem sendes til deg [emoji172]
 
Back
Topp