Hjelp [emoji24][emoji27][emoji24]

Lykke til![emoji1374] Håper dette blir en lykkelig historie[emoji169]
 
Lykke til! Håper så inderlig dere får gode nyheter [emoji173]️
 
Lykke til! Nettopp vært på ul selv. Tenkte mye på deg der jeg lå[emoji1374]
 
Har tenkt så masse på deg i dag. [emoji45] Håper du oppdaterer oss. [emoji173]
 
Da ligger jeg på føden.
Ligget her siden halv 2 i dag ettermiddag med rier.

Ved vaktskifte forsvant all støtten jeg følte jeg hadde fra jordmor.
Nye jordmora kom inn med et bekken å sa jeg kunne velge føde på do eller på rommet jeg ligger på i bekkenet.
Babyen min lever enda... den beveger seg og hjerte slår.
Jeg sa jeg ville både se og holde når nurket kommet.
Men i et bekken ???? På do eller i senga jeg ligger i ?
Bare fordi jeg er 17+ på vei , betyr det at babyen min ikke skal få en verdig fødsel ? [emoji24][emoji24] kjenner meg bare mer og mer fortvila sint og lei nå
 
Tårene renner her for deg [emoji173][emoji24][emoji24] masse tanker til deg [emoji173]
Kjenner jeg blir sint av at de er så ufølsome[emoji35][emoji174]

[emoji174]Jeg vet det ikke hjelper noe i det hele tatt men husk at dere har rett på økonomisk støtte til begravelse og det som trengs [emoji173] [emoji174] vet det ikke hjelper noe på alt dette, men ville si det siden ikke alle som vet det [emoji174]
 
Tårene renner her for deg [emoji173][emoji24][emoji24] masse tanker til deg [emoji173]
Kjenner jeg blir sint av at de er så ufølsome[emoji35][emoji174]

[emoji174]Jeg vet det ikke hjelper noe i det hele tatt men husk at dere har rett på økonomisk støtte til begravelse og det som trengs [emoji173] [emoji174] vet det ikke hjelper noe på alt dette, men ville si det siden ikke alle som vet det [emoji174]

Det viste jeg. Kan ikke si jeg har blitt særlig opplyst om noe som helst her.
Jeg vet ikke engang hvor nære rier skal være, for når jeg spurte var svaret bare at d varierte fra person til person.
Så jeg ligger spent å venter på vaktskifte
 
Da ligger jeg på føden.
Ligget her siden halv 2 i dag ettermiddag med rier.

Ved vaktskifte forsvant all støtten jeg følte jeg hadde fra jordmor.
Nye jordmora kom inn med et bekken å sa jeg kunne velge føde på do eller på rommet jeg ligger på i bekkenet.
Babyen min lever enda... den beveger seg og hjerte slår.
Jeg sa jeg ville både se og holde når nurket kommet.
Men i et bekken ???? På do eller i senga jeg ligger i ?
Bare fordi jeg er 17+ på vei , betyr det at babyen min ikke skal få en verdig fødsel ? [emoji24][emoji24] kjenner meg bare mer og mer fortvila sint og lei nå


Dette var utrolig trist å lese
Har tenkt så masse på dere i dag. Håpte det skulle ordne seg på en eller annen måte. ..
Og for en utrolig teit jm.....!
sender en god klem ❤
 
Utrolig trist lesning! Ønsket så sterkt at dette skulle gå godt [emoji174]

Håper du får en triveligere jordmor ved vaktskifte, og at babyen og du får den verdighet dere fortjener [emoji173]️
 
Forferdelig trist å lese at du skal måtte gå gjennom dette :arghh::Heartpink Har vært det selv, vår lille var dog allerede død når han ble født. Det er ingenting jeg kan si for å gjøre dette lettere, men jeg kan i alle fall love deg at smertene blir lettere å bære etterhvert :Heartpink Man vet aldri hvor sterk man kan være før man ikke har noe valg. Etter fødselen vil dere nok få besøk av sykehuspresten som forteller dere mye om hva som skal skje i tiden etterpå, og som også forteller muligheter ang. begravelse/minnelund. Håper hun/han er like flink som vår var, til tross for at vi ikke er religiøse.

Ang. fødselen så er det vanskelig å vite når den siste delen skjer når de er så små. Vår lille kom så fort vannet gikk, men jeg turte ikke reise meg fra sengen. Så det ble seng/bekken. Dere får se den lille så lenge dere ønsker i tiden etterpå :Heartpink Ønsker deg en så god opplevelse som mulig og håper de tar godt vare på deg i denne tunge tiden.

Sender dere store styrkeklemmer!!!! Gråter med dere :crybaby2:crybaby2:crybaby2
 
Å kjære deg, dette var utrolig vondt å lese. Og for en oppførsel av jordmor midt oppi det hele! [emoji33]
Husk at vi er en hel gjeng her inne som gjerne skulle holdt deg i hånden nå, og vi gråter med dere. Herregud, så urettferdig. Sender dere mange, mange klemmer. [emoji22][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]
 
[emoji173]️[emoji173]️ Uff[emoji22] Mangler ord for hva godt jeg kan skrive[emoji53] stor klem til dere[emoji173]️[emoji25]
 
Back
Topp