Hjelp [emoji24][emoji27][emoji24]

Gratulerer med en liten gutt, og samtid kondolerer så mye [emoji170][emoji173]️[emoji170][emoji173]️[emoji22][emoji22]
Det er nok en tøff tid dere er i og har fremover, og jeg håper dere får den støtte dere behøver fra helsepersonell og familie/nettverk.
Vi mistet en jente i februar, og der sa også jordmor at jeg kunne "kvittere i et bekken i toalettet". Jeg synes helt ærlig også at dette var ekstremt merkelig.
Dere har mistet en liten gutt, et lite menneske på lik linje med babyer født senere i svangerskapet. Sorgen kan ikke bestemmes i antall uker.
Verdens største klem til dere [emoji170][emoji170][emoji22][emoji173]️[emoji173]️
 
Da er jeg hjemme igjen.
Fikk reise hjem i går ettermiddag etter uendelig mange glass med blod ble tømt ( 14 glasser [emoji27][emoji33])

På lørdags ettermiddag fikk vi kiste til vår lille engel. Vi valgte å gjøre alt selv , så det var vi som la han i kista med bamse og lite pledd vi hadde med hjemmenefra. Samt ul bilde, tegning fra bonusdattara mi som hun tegna til han og brev fra meg og en ting fra min kjære [emoji170] vi hadde han på rommet til søndag med rose og telys som passa på [emoji170] han sov ved min side til søndags ettermiddag når vi lukka kista og skrudde på skruene.
Det var utrolig tøft og tårene slutta ikke å trille, men det var noe jeg trengte gjøre selv [emoji170][emoji24][emoji170]

Jeg er heldig å har mannen som pleier og passer godt på meg her hjemme, og med tiden til hjelp skal vi sammen klare å gå videre og fått prøvd på ny når tiden er inne for det [emoji170][emoji170]
Å i mellomtiden skal vi plante et tre for vår lille engel og få gravert inn en stein vi skal ha i hagen [emoji170][emoji170]

Takker for alle gode klemmer og varme tanker [emoji173]️
 
Det er kjekt å høre at mannen tar vare på deg [emoji11] lykke til videre og håper dere er snart tilbake i en termin gruppe igjen når dere er klar for det [emoji11]
 
Da er jeg hjemme igjen.
Fikk reise hjem i går ettermiddag etter uendelig mange glass med blod ble tømt ( 14 glasser [emoji27][emoji33])

På lørdags ettermiddag fikk vi kiste til vår lille engel. Vi valgte å gjøre alt selv , så det var vi som la han i kista med bamse og lite pledd vi hadde med hjemmenefra. Samt ul bilde, tegning fra bonusdattara mi som hun tegna til han og brev fra meg og en ting fra min kjære [emoji170] vi hadde han på rommet til søndag med rose og telys som passa på [emoji170] han sov ved min side til søndags ettermiddag når vi lukka kista og skrudde på skruene.
Det var utrolig tøft og tårene slutta ikke å trille, men det var noe jeg trengte gjøre selv [emoji170][emoji24][emoji170]

Jeg er heldig å har mannen som pleier og passer godt på meg her hjemme, og med tiden til hjelp skal vi sammen klare å gå videre og fått prøvd på ny når tiden er inne for det [emoji170][emoji170]
Å i mellomtiden skal vi plante et tre for vår lille engel og få gravert inn en stein vi skal ha i hagen [emoji170][emoji170]

Takker for alle gode klemmer og varme tanker [emoji173]️

Tusen takk for at du oppdaterer oss, har tenkt så mye på dere de siste dagene! Det høres ut som dere fikk en veldig verdig og fin tid sammen med den lille gutten deres, håper det med tiden kan bli et fint minne, og ikke bare vondt. [emoji170] Tusen klemmer!
 
Tårene renner når jeg leser hva dere går gjennom nå :crybaby2
Jeg kan ikke forestille meg hvilken smerte det må være.

Håper dere får mye god støtte i sorgen :Heartred
 
Tøff lesing. Men har å tenkt masse på dæ å e godt å se dere e sammen i det.
Ønsker dokker lykke til i veien videre
[emoji173]️
 
Kondolerer så mye :( kan ikke forestille meg smerten dere har vært og går igjennom :sad010 lykke til videre og mange varme klemmer sendes til dere nå i denne tiden :Heartblue:Heartblue
 
Da er jeg hjemme igjen.
Fikk reise hjem i går ettermiddag etter uendelig mange glass med blod ble tømt ( 14 glasser [emoji27][emoji33])

På lørdags ettermiddag fikk vi kiste til vår lille engel. Vi valgte å gjøre alt selv , så det var vi som la han i kista med bamse og lite pledd vi hadde med hjemmenefra. Samt ul bilde, tegning fra bonusdattara mi som hun tegna til han og brev fra meg og en ting fra min kjære [emoji170] vi hadde han på rommet til søndag med rose og telys som passa på [emoji170] han sov ved min side til søndags ettermiddag når vi lukka kista og skrudde på skruene.
Det var utrolig tøft og tårene slutta ikke å trille, men det var noe jeg trengte gjøre selv [emoji170][emoji24][emoji170]

Jeg er heldig å har mannen som pleier og passer godt på meg her hjemme, og med tiden til hjelp skal vi sammen klare å gå videre og fått prøvd på ny når tiden er inne for det [emoji170][emoji170]
Å i mellomtiden skal vi plante et tre for vår lille engel og få gravert inn en stein vi skal ha i hagen [emoji170][emoji170]

Takker for alle gode klemmer og varme tanker [emoji173]️

Uendelig trist, men samtidig høres det ut som dere fikk en verdig og fin anledning til å ta farvel med den lille gutten deres [emoji172] et tre til den lille var jo en helt nydelig gest, det høres ut som en veldig fin markering. Mange gode klemmer til deg, det er fryktelig vondt det dere går gjennom nå og jeg har tenkt masse på både deg og mannen din. Vi englemammaer har englene våre i hjertet resten av livet [emoji173]️Masse lykke til videre og måtte spiren sitte fort og godt den dagen dere er klare for å prøve igjen.
 
Så ufattelig..kondolerer så mye[emoji173]️ ta godt vare på hverandre i tiden fremover, ønsker dere all lykke dere kan få[emoji173]️[emoji173]️
 
Dette er bare så trist lesning og jeg griner! Ingen skulle trengt å oppleve det dere har[emoji169].
 
Så trist! Kondolerer så masse:Heartred
 
Ufattelig trist at det endte slik for dere, er veldig lei meg på deres vegne. :( Ta godt vare på hverandre og ta tiden til hjelp. Håper dere har mange gode mennesker rundt dere i denne tunge og vanskelige situasjonen. Sender deg uendelig mange klemmer. :Heartred
 
Back
Topp